תאיר נרי > כותרות משנה > הרב ניר בן ארצי שליט"א : "או שנתקן את המידות הרעות לבד או שבורא עולם יגרום שנבנה את עצמנו מחדש"

"או יתקן אדם בעצמו, את החיים שלו. לאט לאט ידבק בטוב. בתורה, בתפילות, במעשים טובים, תיקון, חסדים ומעשים טובים, יהיה לו מאמצים. או שבורא עולם יצטרך לתקן אותו. כשבורא עולם יתקן אותו אז יפרק אותו לחלקים. בורא עולם הוא לא מתקן, הוא לא עושה תיקון על תיקון. בורא עולם הוא לא בונה בית על בית ישן. הוא יפרק אותך לחלקים ואתה תיבנה מחדש, אתה! הוא יפרק אותך יביא אותך עד הריצפה ואתה תיבנה מחדש.

זה בורא עולם או שאתה תיבנה את עצמך לבד. או תחליט מהיום הזה אתה הולך לצד ימין. חסד ורחמים, קיום עשרת הדיברות , דרך ארץ קדמה לתורה ואהבת לרעך כמוך, לא גונב, לא משקר, שומר שבת, מכבד אבא ואמא, שומר … עושה דברים טובים כל היום, מהיום. הולך …בחרתי בטוב. או שבורא עולם יתקן אותך ואם הוא יתקן אותך הוא יפרק אותך לחלקים ואתה תיבנה מחדש שאתה תיבנה.

הוא יעזור לך לפרק אותך, לשבור אותך לחלקים אבל אתה תיבנה את עצמך בדרך הטובה. אחרי שבורא עולם יפרק אותך לחלקים אחר כך אתה תיבנה לבד … אתה תרדוף אחריו בקשיים קשים.

הקדוש ברוך הוא אף פעם לא מפסיד. אף פעם הוא לא מפסיד ואף פעם הוא … לא יכולים לנצל אותו ואף פעם הוא גם לא ינצל אף אחד. הוא נותן חסד כל היום. או שאתה מתקן את עצמך לבד, מתקן את המידות, מוריד כעסים, מוריד שנאה, מוריד קנאה, מוריד "אני" … כוחי ועוצם ידי עשה את החיל הזה, מוריד את הגאווה עד לשמיים, מוריד את כל השטויות האלה, מוריד את כל המידות הרעות.

או אתה מוריד אותם או שבורא עולם מוריד לך אותם. בורא עולם מוריד לך אותם, הוא לא ייקח לך אותם, תרגיש כמו "מלך" לקחו לי את כל המידות הרעות … לא לא. הוא ייסר אותך וישבור אותך, חלקים חלקים ואתה תתענג כל היום ואתה תעזוב את העולם הרע, תעזוב אותו לבד. כי העולם הרע לא יכול להתעסק עם אנשים חולים או בייסורים קשים.

יצר הרע אוהב אנשים שהם גאוותנים שעם גאווה כל היום. אותם היצר הרע חולה עליהם. מי שחולה והגוף שלו מיוסר, יצר הרע אומר מה אני יעשה אתו זה … מה … אני לא יכול ל"עבוד" כלום זה … לא לא לא בשבילי אני צריך אנשים גאוותנים, שקרנים, נואפים, סוטים, שוברים, הורסים, מקללים, אה … זה טוב, יצר הרע חי מזה שמח בכם. מוחא לכם כפיים יצר הרע לכל השקרנים והרמאים והנוכלים והבוגדים.

אז בורא עולם אומר לכם או שאתם תבואו אליי בדרך הנכונה והיפה והנעימה והמתוקה עם מוח בלי כוח. לא רוצים? אז אני מהרגע הזה מתחיל לטפל בכם בעצמי … כבר מזמן מטפל בכם, מלאכים. אתם, אני אתקן אתכם אני … התיקון של בורא עולם זה לשבור לכם … יהיו לכם ייסורים קשים. לשבור לכם, למעוך ואתם תקומו לבד לאט לאט לדרך החדשה. מי שלא הבין, אני מאמין, אומרים בשמיים כולם הבינו. כי השפה פה פשוטה, הכי פשוטה בעולם והיא באה ממקומות הכי גבוהים בעולם!.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות