תאיר נרי > דבר תורה > החטא שעיכב את העולם – הרב ניר בן ארצי שליט"א

"החטא שעיכב את העולם"

"זה הקדוש ברוך הוא, עשה משכן … רצה לעשות משכן. כל חלק וחלק במשכן הוא היה התחלה של האומנים ובורא עולם סיים את … כמו שסיים את המנורה, גם מזבח הזהב, כסף ונחושת. כל מה שהיה שם החלקים, הכפות והפרוכת. כל החלקים, הבדים של תחש, שטיחים כל מה שהיה שם … ריצפה עדנים. כל החלקים שהיו בתוך המשכן, כולם התחילו בהם בקטן וגדלו דרך השגחתו של בורא עולם, מאליו. המנורה מאליו, המזבח מאליו, העור של התחשים, הכול מאליו, כדי שיהיה שלמות.

כי הקדוש ברוך הוא יורד למקום שלם. הוא בנה את הבית שלו בעצם. ורצה הקדוש ברוך הוא שבני ישראל והערב רב, יתרמו, יתנו תרומות, כסף וזהב למשכן. בני ישראל יהיו המוח והערב רב יהיו מסביב וככה הם יזדכו. עלה משה רבינו למרומים, כדי להביא את התורה. ואם הם לא היו חוטאים בעגל, התורה הייתה מנקה את כל העולם, התורה הראשונה, לוחות הראשונים. מנקה את כל העולם, מנקה את הערב רב, מזככת את הערב רב מהטומאה, עושה אותם יהודים מלאים והיו כולם שותפים בהקמת המשכן.

אז כל הערב רב היו נהפכים לקדושים כמו יהודים. מטהרים את המחשבות, מזדככים, מטהרים בלי זוהמת הנחש. ככה היה החשבון של הקדוש ברוך הוא עם משה רבינו. אבל כשהערב רב הוא לא חיכה למשה רבינו שירד מהשמיים, כי בושש משה באמצע היום הארבעים, הלך להפגין כוח … רוצה אלוקים אחרים, אין, משה רבינו לא חזר. לא רוצה לחכות אפילו יום אחד. חיכו שלושים ותשעה יום וחצי, לא יכולים עוד לחכות. ובאו לאהרון, הרגו את בן חור, התנגד אליהם.

אהרון היה רודף שלום, אוהב שלום, עושה שלום, מקרב את הבריות לאבינו שבשמיים, עושה טוב הוא לא משה, לא היה איש אלוקים, הוא לא מלאך השם בתוך הגוף של משה. משה איש אלוקים, זה אהרון, בחור טוב. דתי, קדוש, טהור, מדליק את המנורה, פיטום הקטורת, הוא מעל כולם בקדושה ובטהרה והוא רצה להרוויח זמן. ונתן להם מה שנתן להם הביאו זהב .. הביאו מה שהביאו וקרה מה שקרה ועשה אלוקים אחרים וככה חזרה זוהמתם בחזרה.

דרך אהרון שנגע בזהב שהביאו לו בידיים וזה יצר שור גואה אוכל עשב, מזהב. וככה הסתבך העולם וככה הם הלכו הצידה, נפלו. וזה עיכב את העולם, הביא מיתה, המשיך מיתה לעולם, זוהמת הנחש עד הרגע הזה.

אבל הפעם יש משיח בן דוד עובד ופועל, לא שייך לאף מפלגה ואף מגזר ולא שומע בקול אף אחד, רק לבורא עולם הוא שומע. מי שיפריע לו ייקח אותו. מי שיפריע למשיח ייקחו אותו מן העולם באותו היום. והוא צמוד לבורא עולם עשרים וארבע שעות כדי להביא גאולה לעולם ולהפסיק את המוות מהעולם ולהביא תחיית המתים של כל חיילי צבא ההגנה לישראל, בית המקדש השלישי ועולם חדש שכולם זכים וטהורים ולא יהיה שמאל ולא ימין.

יהיו כולם ימין!

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות