תאיר נרי > כותרות משנה > "הם טסו, לא בשביל לעזור לחטופים או למדינת ישראל, בשביל להפיל את הימין"

הרב ניר בן ארצי שליט"א: "הם טסו, לא בשביל לעזור לחטופים או למדינת ישראל, בשביל להפיל את הימין"

"אז אלה שהלכו לפגוש אנשים בחו"ל, הם לא הלכו לפגוש את … בשביל החטופים, בשביל הפצועים, בשביל המטוסים, לקבל עוד מטוסים חדשים שההקצבה … תקציב מדינת ישראל, לעצור את המלחמה בחיזבאללה, להציע עוד כסף למדינת ישראל … הגנה, עוד טילים מיוחדים, עוד פצצות ששייכים למדינת ישראל או לבוא איתנו באו"ם. כלום … כלום, הלכו … אומר בורא עולם: הלכו כדי להפיל את הימין עם ארצות הברית.

בורא עולם אומר: ייתן להם קללה אחת יגמור את ארצות הברית עם כל המשוגעים שיש בה. בורא עולם ימעוך את כל ארצות הברית. יביא להם אסונות טבע, לא יישאר שם זכר של בן אדם. גם רוסיה, גם סין, גם כולם ביחד. מדינת ישראל היא חשובה יותר מכל אדם בעולם לבורא עולם.

אדמת הקודש היא חשובה לבורא עולם יותר מכל דבר בעולם. אתם כנראה לא יודעים מי זה בורא עולם. אז ארצות הברית ואנשים בכירים מישראל, עובדים עם הציבור, הלכו לקחת תוכנית איך להפיל את ממשלת הימין, לזה הלכו! הקבינט החדש … איך להפיל את בנימין נתניהו, איך להפיל את ראש ממשלת ישראל שבחר אותו בורא עולם, חוקי!

אני לא נגד אף אחד ואני לא בעד אף אחד, אני בעד בורא עולם. אני עם הקדוש ברוך הוא, שמיים, מלאכים, עם עם ישראל הקדוש והטהור, עם היהודים הקדושים והטהורים שמאוחדים ומלוכדים.

בורא עולם בחר את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו … הוא בחר אותו בורא עולם. כשיחליט להחליף אותו הוא יחליף. אם הוא לא ירצה להחליף אותו, יכולים ארצות הברית, רוסיה וסין וכל העולם … לשלוח מיליארד מטוסים באוויר, ישרוף את כולם בורא עולם. תפסיקו לחיות באשליות."

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות