תאיר נרי > כותרות משנה > "הפעם זה דין, מהיום הזה נגמרו האזהרות, יתגלו כולם"

הרב ניר בן ארצי שליט"א: "הפעם זה דין, מהיום הזה נגמרו האזהרות, יתגלו כולם"

הפעם זה דין, מהיום הזה נגמרו האזהרות

"ועכשיו אומר בורא עולם תקשיבו טוב טוב טוב, תקשיבו טוב טוב, הפעם זה דין.
הפעם זה נגמר שהקדוש-ברוך-הוא מזהיר שיתגלו במערמותיהם ומתגלים קצת פה, קצת פה, הכל לא כל כך חזק. היום …. היום בורא עולם אומר מהיום הזה אין עוד רחמים, אני בורא עולם מגלה את כל הגנבים, אנשי שוחד, הרמאים הנוכלים, אנשי שוחד הסוטים הבוגדים, הבוגדת, והבוגד הבעל והאישה, הבוגד בעסקים, הבוגד בחברו, הכל מתגלים מהיום ברצף.
גם גדולי תורה, גם קטני תורה גם דתיים, גם חרדים, גם שמאלנים, גם כל היהודים וכל הערבים שעובדים על היהודים בכל מקום שנמצאים, כולם יתגלו במערומיהם. נקיון אחרון מהיום. יש בירור חזק.
כולם! לכל אחד יש תיק שהתיק הזה יקבור אותו.
ואם עושים עוול לבני אדם, מישהו עושים לו עוול, הוא יזדכך ינקו אותו, הוא יתנקה ויראו כמה שהוא נקי וטהור. אם זה באמת נקי, אם לא נקי, כולם יתגלו במערומותיהם מהיום.
מהיום תקשיבו טוב טוב כולם. כל הבוגדים והבוגדות, כולם יתגלו אחד אחד גם לפני חמישים שנה. וכל אנשי שוחד ורמאים ונוכלים והסוטים והמלשינים וההסתות של התקשורת, של הטלויזיה והעיתונים וכל האלה שעושים … מנהיגי הקפלן, כל מי שעושים הסתה של שקר ורמאות ולשון הרע, כולם יתגלו במערומיהם. יעשו תשובה, זה לא עוד שנה ולא עוד חודש ולא עוד יום תבוא עליהם הברכה, לא יעשו, אתם אחראים על עצמכם מה יקרה, אני הודעתי לכם. זה גם חברי כנסת, גם בקבינט, גם שרים, גם ראשי עיר, גם רבנים, גם לא רבנים, גדולי תורה, קטני תורה, לא משנה, כולם יתגלו או יעשו תשובה היום הזה. מהיום יש דין, נחתם הדין לגלות כל אדם ואדם לפני גילוי משיח יש בירור.
לא אומר אף מילה אחת בטעות, כל מה שאמרתי ואמרתי ואמרתי עד היום הזה הכל יהיה בדיוק. אוי ואוי לאנשים שיקחו את הדיבור הזה ויעשו מזה מטעמים כאילו אמרו את זה הם, אוי ואוי לחייהם!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות