תאיר נרי > כותרת > הרב ניר בן ארצי שליט”א: “בורא עולם אומר לממשלת ישראל למה אתם מחכים”

“אז בורא עולם אומר: לכל, ממשלת ישראל ולצבא ולכולם, לקבינט, תתחילו לפעול דרך חיל האויר, חיל הים, תותחנים, לפוצץ את כל התחמושת בלבנון. אתם יודעים, מכירים, בדיוק איפה כל מקום ומקום ולא להתחשב בגויים מה יגידו ארצות הברית, מה תגיד מצרים, מה יגיד קטאר, מה תגיד תורכיה, מה תגיד … כל הסיפורים האלה … בורא עולם נלחם לכם אתם שכחתם שאתם יהודים, שכחתם מה זה להתפלל אליו מהפה, שכחתם מה זה לדבר עם הקדוש ברוך הוא … והוא עושה בשבילכם … שכחתם. משש שכחתם, שכחתם לגמרי שאתם עם מובחר, עם מיוחד, שאף אחד בעולם לא יכול לנצח אותו. עם … אמרנו כבר, כל מדינה בעולם או נשיא או ראש ממשלה בעולם, לא משנה מאיפה הוא יהיה, שילך נגד חיילי צבא ההגנה לישראל ונגד היהודים ונגד היהדות של העם היהודי, הוא ימות ואותה מדינה תחרב מן העולם. כל איתני הטבע “יטפלו” בה. ויש מדינות שילחמו זה נגד זה עם עצמם, זה בורא עולם יעשה. בורא עולם לוקח מארץ ישראל, מחיילי צבא ההגנה 99% מהעבודה, אליו. הוא “מטפל” בכולם. אז בורא עולם אומר: לממשלת ישראל, למה אתם מחכים?! למה אתם מפקירים את כל מדינת ישראל, למי? למה? להתחיל לפוצץ ואל תחכו לאישורים של ארצות הברית. כי ארצות הברית לא מעניין אותה, לא מחיילי צבא ההגנה לישראל, לא ממדינת ישראל, לא מהחטופים ולא מהחמאס ולא משום דבר אחר. ארצות הברית, ממשלת ארצות הברית שקיימת עכשיו רוצים להצליח בבחירות, אז הם נותנים לערבים, למוסלמים בארצות הברית, על חשבון ה”גב” היהודי, רוצים לקחת קולות, על חשבון ה”גב” … על חשבון צהל, על חשבון מה שקורה בארץ, רוצים לקחת קולות בשבילהם, לנשיאות של ארצות הברית!”

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות