“אומר הקדוש ברוך הוא: אם רוצים להרחיב את הממשלה. רוצים להכניס את סער, חבר הכנסת או שר. למה המפגינים נגד סער שיכנס? שואל בורא עולם: למה המפגינים נגד סער שיכנס? מה … מה אכפת לכם? מה אכפת לכם שסער יכנס אומר הקדוש ברוך הוא: מה … סער לא יפה? הוא נקי, הוא סטרילי, הוא בחור טוב, מותק, הוא בסדר גמור, הוא איש חכם, מאוד חכם. הוא לא תמים בכלל. הוא איש חכם מאוד. מה הבעיה להכניס את סער לכנסת? שיהיה חבר כנסת, סער. כי הם יודעים שסער הוא עם הימין מלא והשמאל אין להם אחיזה, אין להם משתף פעולה. הוא חבר שלהם, הוא מרגל שלהם בתוך הימין, אין. סער לא יכול להיות להם מרגל … לא יכול. סער לא יכול להיות אחד מהשמאל, הוא לא מהשמאל. השמאל שתלו אנשים בתוך הימין כדי להרוס את הימין, לא הלך. מלחמות ישראל עושה הקדוש ברוך הוא ולא בני אדם. אז הם עושים הכול, כי יודעים שיש מתח עם שרי הכנסת וראש הממשלה והם חושבים המתח הזה, אז בנימין נתניהו … תהיה בעיה חס ושלום … הימין לא יחזיק טוב … אז הם … אם יכנס סער, אז זה יחזק עוד את הימין והימין יהיה חזק ולא ייפול. יחזיק את החרדים, חזר לבית שלו, הוא ימני. הוא לא מזויף. הוא ייבחן לבחירות הבאות אם הוא ישר ואמיתי עם ממשלת ימין, העם לא טיפש. אם יעשה תרגילון קטן בבחירות הבאות … העם לא טיפש. אז הם חושבים עכשיו, מכה קשה קיבלו או יקבלו כשסער יכנס לממשלה. אז אין להם עוד מישהו מהשמאל שלהם, אין. או מישהו שרוצה להפריע, להפיל את ממשלת ישראל. או נגד החרדים או נגד … לא להילחם בלבנון או דברים אחרים.”




הוסף תגובה