תאיר נרי > עוד כתבות שיעניינו אתכם > "משמיים הזהירו. והם האמינו בחמאס ולא בקב"ה"

הרב ניר בן ארצי שליט"א: "משמיים הזהירו. והם האמינו בחמאס ולא בקב"ה"

מקבץ משיעורים … כשנה לפני השבעה באוקטובר)

"משמיים הזהירו והם האמינו בחמאס ולא בקב"ה"

י"ג אלול תשפ"ב

"הנה הוזהרתם … החמאס והאיראנים וחלק מ"תעודת זהות כחולה" והג'יהאד רוצים לעשות דברים קשים בעם ישראל, להרוג אפילו מאות ביום, דרך משוגעים, מתאבדים או משוגעים למיניהם אז אומר הקדוש ברוך הוא: זה השקט לפני הסערה. בגלל זה אומרים האדמה בוערת תחתינו. תתעוררו יהודים ותתעוררו ממשלת ישראל ותתעוררו צבא ההגנה לישראל!


כ"ב כסלו תשפ"ג

הם מתכננים … רצועת עזה, חמאס ג'יהאד, משוגעים כולם שם ולבנון ומירדן גם ומצרים, מדבר סיני ומאיראן וגם חלק מהערבים בארץ ישראל לכבוש את ארץ ישראל. הם בכוננות להפתיע אותנו, כמו יום הכיפורים.

כ"ה ניסן תשפ"ד

"צריכים צה"ל … כל התחכומים ברצועת עזה להשמיד את ציר הפילדלפי, חייבים להיות בשליטת צה"ל כדי … זה לא סתם קראו לו ציר … זה פותח … זה של דלת … זה פותח וסוגר. כדי לבדוק מה עובר ממצרים לרצועת עזה. עשרים שנה לא בדקו את הציר הזה. היו בשאננות והם עשרים שנה מילאו את רצועת עזה … תחתית ועליונה בתחמושת ונשק וחיילים … מינימום שייטת 13 רק אין להם נשמה. וכמה שהזהירו אותם שמיים והם בשלהם אין כלום … כמה ששמיים הזהירו … חמאס והתעצם … שקט לפני הסערה … החמאס הוא לא עושה כלום, יש לו אלפי טילים, עשרות אלפי טילים, החמאס והחמאס אה … מה פתאום הוא בקושי נושם … יש ג'יהאד עושה בעיות. בדמיונות שלהם חשבו שהכל בשליטה של צה"ל, של ממשלת ישראל השב"כ … מוסד. והחמאס שיחקו אותה שהם חסרי ידע ויכולת ורעבים והם צריכים כסף ודולרים כל חודש וחודשו ועם ישראל באמונה שהאמינו בחמאס ולא בקדוש ברוך הוא מה הטעות שעשו עם ישראל? שהאמינו בחמאס, במסכנות שלו! מסכן … תרחמו עליי, אין לו אוכל, אין לו מה לאכול, אין לו מה לשתות, תרחמו על החמאס, מסכן החמאס. ולא האמנתם בקדוש ברוך הוא ולא האמנתם לדיבורו של הקדוש ברוך הוא ויש כאלה גם לעגו, יש כאלה גם לא נמצאים בעולם בגלל שלעגו!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות