תאיר נרי > מסרים לעם ישראל > מסר | ב' כסלו תשפ"ד 15.11.23

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א ב' כסלו תשפ"ד 15.11.23

מתוך דברי הרב ניר בן ארצי שליט"א (בוקר של יום רביעי 15.11.23):

אומר בורא עולם…….. לא להפסיק להתפלל למען החיילים שלנו ולמען אנשיי כוחות הבטחון! כוחו של עם ישראל זה בפה, בתפילות, המלחמה עדיין לא הסתיימה, היא נמצאת בעיצומה, תקראו תהילים למען החטופים והחיילים, כדיי למתן את הדינים.

צה״ל עובד 24 שעות ביממה….כדיי להציל את החטופים, וכדיי להגן על אדמת הקודש! בזמן שיש אנשים הקמים עלינו לכלותינו, קמים בתל אביב אנשים ומפגינים, באמצע מלחמה, נגד ממשלת ישראל. הם מפריעים בכוונה, אבל לא מספרים לכם שהמימון מגיע ממדינות ערב (קטאר וסעודיה…) שמטרתם למוטט את מדינת ישראל.

אתם המפגינים…… בכח מביאים את בורא עולם שיפגע בכם, בתוך הבתים שלכם!את השקט שהיה עם החמאס, הם נצלו כדיי לבנות מכונת מלחמה, טילים ומנהרות, והמלחמה פרצה כדיי שאתם תוכלו לפעול ולחסל את החמאס, בלי שהעולם יפריע לכם.

אומר בורא עולם……. המסיבה שהייתה ברעים, היא לא הייתה בתוכניות של החמאס, זה בא להם בהפתעה, ובעקבות המסיבה, הם היו עסוקים בטבח של צעירים וצעירות, וזה גרם להם לעיכוב מלהתקדם ולממש את התוכנית הרחבה שלהם, לכבוש ולהגיע לעוד ערים במושבים בדרום ולבסיס צה״ל.

אומר בורא עולם…… לכל חבריי הכנסת, וחבריי הממשלה שחולמים להחליף את נתניהו בתפקיד, אתם מרגיזים את בורא עולם! עדיף לכם שתשבו בשקט, ותהיו עסוקים כל היום בחשיבה איך להחזיר את החטופים, ואיך מטפלים באזרחים שנאלצו לפנות את ביתם.

אומר בורא עולם……… אין עוד ממשלה, זוהי הממשלה האחרונה, ולא תהיה אחרת במקומה! זה תקופת גאולה ומשיח, ולכם קשה להאמין, היות וכולכם שקועים בחומר ובכסף, ולא מבינים כלום בעולם הרוחני.

אתם כל המפגינים והמסיתים…….והחתרנים תחת ממשלת הימין, מרגיזים את בורא עולם! אתם מביאים את החיזבאללה, נסראללה למלחמה, לשולח עליכם 2,000 טילים בכל יום, חודשיים לא תצאו מהמקלטים. הקורנה באה לעולם, כדיי לסגור לכם את הפה, עם מסכות ושניי מטר מרחק שמירה, ולא למדתם כלום, עכשיו יבואו טילים מהצפון, לסגור לכם את הפה.

כאשר בורא עולם……. רואה את ילדיו חוזרים בתשובה, כלומר הולכים בדרך של אהבת חינם, וחמלה ועזרה אחד לשני, בורא עולם נכנס לרחמים וממתק את הדינים. אבל כאשר ממשיכה השנאת חינם, וההסתה בתקשורת והפגנות, זה גורם לדינים קשים לרדת, ולעיכוב בשחרור החטופים.

כאשר עם ישראל……. מאבד את יהדותו, ואת האמונה בקב״ה, ויש התבוללות והפגנות ברחובות, בורא עולם מביא עליכם גזרות קשות! בורא עולם לא שואל אף אחד מתיי לפתוח במלחמה, לא את במוסד, ולא השב״כ. אנשים החליטו לעזוב את בורא עולם, לעזוב את היהדות, לעשות באלגן ברחובות, אז עכשיו הוא עושה סדר.

אומר בורא עולם…….. להעביר מסר לחיילים ולמפקדים, בתוך בתיי החולים, במיוחד בית חולים שיפא, יש חולים שהם מחבלים, מחכים עם חגורות נפץ, רובים ורימונים, מתחת לשמיכה, לא להתקרב לחולים, לשלוח משהו משלהם, שיוריד מעליהם את השמיכה.

היום זו אזהרה אחרונה……. לכל המסיתים ולמפגינים והתקשורת! תפסיקו להתבכיין, תפסיקו עם הסתה, תפסיקו עם שנאת חינם, תפסיקו עם הקנאה, בסוף לא ישאר מכם כלום.

נתפלל לבורא עולם……. שישמור ויגן על חיילנו, כולם ילדים טובים, שהם יראו את האויב, והאויב לא יראה אותם! והחטופים שבורא עולם ירחם עליהם ויציל אותם, בדרך לא דרך, בלי שיפגע אף חייל צה״ל. הם נמצאים במצב קשה מאוד, לכן כל משפחות החטופים, לכו כולכם להתפלל בכותל, לדבר ישירות עם בורא עולם.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות