תאיר נרי > כותרת > “יש עיר גדולה מתחת לאדמה”

“למה ממשלת שינוי … שמתי ממשלת שינוי אומר: הקדוש ברוך הוא? למה אני, מלך מלכי המלכים, שמתי ממשלת שינוי? למה? כדאי שיהיה שינוי לטובה, לא כי הם ישנו את הממשלה, את מדינת ישראל. כדי שהעם יראה ערבים, שרים בכנסת וחברי כנסת צועקים על החברי הכנסת היהודים, בכנסת ישראל! שהיהודי, האזרחי, יראה בעיניים שלו מה ערבי מסוגל לעשות כשהוא חבר כנסת ושר. לזה עשיתי שינוי! לא ראשי הממשלה שהיו. ראשי ממשלה שהיו בשינוי, הם כלום של כלום, אפס אפסים. אבל עשינו בכוונה ככה, עשיתי … הקדוש ברוך הוא עשה בכוונה, כדי שיהיה שינוי שהעם יראה את הבלגן שיש שם, יראה את הבעיות שיש שם, יראו את הערבים איך שולטים בעם היהודי וכל הערבים בישראל קמו מתחת לאדמה והתחילו להבעיר את ארץ ישראל וחמאס התחמש עד בלי סוף וכל העולם הולך נגדנו, להפיל אותנו. שהיהודים יתעוררו, שיראו בחירות הבאות במי לבחור. אז הייתה שרה שהפילה את הממשלה והיא כמו אסתר המלכה, הצילה את עם ישראל מאבדון … הצילה את עם ישראל! אף אחד לא יודע. גם הם שהם שומעים אותי, לא יודעים. גם היא לא יודעת … מספיק! היא יודעת …בסדר אבל לא יודעת כמה ערך בשמיים יש לעניין. היא שליחה מבורא עולם, בלי שתדע. אז מה אתם רוצים לעשות, אומר: הקדוש ברוך הוא? אתם בחרתם את עצמכם, העם? מיליוני יהודים בחרו אתכם … ואתם מביישים את עצמכם מול המיליונים שבחרו אתכם, של הקואליציה הימנית. אז הקואליציה הימנית … אומר בורא עולם: במקום להיות באחדות, לב אחד חזק, לב אחד, מאוחדים, מלוכדים, אז יהיה שקט מההפגנות! יהיה שקט מסינוואר וסיסי! יהיה שקט מכל ההפרעות! יהיה שקט בארץ! אתם … הימניים, אתם קובעים! אתם הימניים, הדתיים, לא דתיים, אתם קובעים … 64 מנדטים, אתם קובעים!

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות