תאיר נרי > כותרת > יש לחמאס 100,000 חיילים שתוך חודש יכולים להתארגן. צריך לגמור את רפיח ואז העולם ידום

"ושיהיה להם ברכה והצלחה לכבוש את כל רפיח בציר הפילדלפי. יגיעו עד רפיח יכבשו את הציר ויראו שם אוצרות. יוציאו את החטופים, את כל הגופות שנהרגו, יחזירו אותם לבתיהם ואם לא יכבשו את ציר … את רפיח, לא יהיו גופות ולא חטופים. הם יעשו בלאגן.

הם רוצים לברוח משם, כל יום שמתעכבים עם המלחמה ברפיח הם מכניסים עוד תחמושת ועוד תכננו איך לברוח הבכירים עם החטופים. איך לברוח עם החטופים. יש 100,000 חיילים פלסטינאים שחוזרים לצפון רצועת עזה. 100,000 חיילים שיש להם נשקים מתחת לאדמה, הסתירו אותם וטילים בכל רצועת עזה. מה שצה"ל עשה, חיסל 60% מכל הכוח של חמאס. יש להם המון טילים ברפיח ובכל רצועת עזה שצה"ל לא הגיע לשם, מחבואים. הם חשבו על הכול, מוח איראני. זה לא מוח של הערבי שהוא מפגר או חמור … טיפש. מוח אירני נכנס בהם. וכל היהודים בעם ישראל …. אומרים עוד פעם, יש 100,000 חיילים של החמאס בתוך חודש הם מאורגנים עם אר. פי. גי ורימונים ונשק קטלני וטילים כמו לא קרה כלום.

כמו שבעה חודשים עברו סתם. כמו נהרגו חיילים סתם. כמו הרגו 1200 אנשים בקיבוצים סתם. כמו אלפים פצועים סתם. והכל סתם. חותכים לנחש את הזנב, את הזנב … השאירו את הראש, הוא ימשיך לחיות. צריך להוריד את רפיח, את הראש! שם זרע עמלק ימחק, יהיה לנו שקט לעולמים.

אז כל הכפרים הערבים לא יקומו … לא ירימו ראש. אז כל ג'נין ושכם וכל הערים בתוך ישראל, לא ירימו ראש. חיזבאללה לא ירים ראש. כל העולם יפחד מישראל כשיגמרו את רפיח. כשיגמרו את רפיח העולם נדם, ידום, ימות! רפיח זה נותן "חיים" לכל העולם. גומרים את רפיח העולם ישתוק לעולמים! והכפרים הערבים בישראל ישתקו כולם. בג'נין, שכם, ישתקו כולם. לא יעשו כלום. ו

אם ישאירו את רפיח חיה? הכול יבער פי מיליון! כי הנקמה היא פי מיליון. לא תהיה מנוחה לא בתל אביב … יהיו מתאבדים בלי סוף … לכיוון תל אביב. ויכנסו בכפרים דרך המטוסים שלהם … של המנועים שבאוויר, דרך טילים, דרך דברים אחרים ולהתאבדויות. לא לחכות אפילו שניה, להיכנס לרפיח, לא לחכות אפילו שניה … לא לחכות!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות