תאיר נרי > אירועים עכשוויים > הרב ניר בן ארצי שליט"א: "ארה"ב, תלחמו עם רוסיה"

"אז הקדוש ברוך הוא אומר לארה"ב תלחמו עם רוסיה בבקשה, אם לא … אני בורא עולם ישלח את הרוסים להילחם בכם, בארה"ב. ואני יעשה לכם בית ספר, כי אתם מתערבים בעם היהודי.

אם אכפת לכם שימות העם היהודי והעיקר תעלו לבחירות. אז אני יהרוס לכם את ארצות הברית שהרוסים והסינים ירצו להילחם בכם ותהיה לכם תעסוקה חדשה להילחם, להתעסק עם הרוסים והסינים וכל המשוגעים למיניהם עם ארצות הברית. נראה את הצרפתים מה יעשו והאנגלים והגרמנים והאיטלקים וכל ה"הב" "הב" ה"נובחים" שהולכים נגד העם היהודי לא מתביישים להם.

זה ""כרתו ברית" עם עם ישראל?! ארה"ב, צרפת, אנגליה וכולם, איטליה וכולם כרתו ברית עם ישראל, עם צה"ל, מתאמנים ביחד והולכים נגד ישראל? זוועות! שייתן להם בורא עולם עכשיו בינם לבין עצמם ועם הרוסים ונראה מה הם יעשו.

שיוציאו את האטום, את הטילי אטום באוויר שיוציאו אותם לעופף אותם, נראה האמריקאים מה יעשו עם הצוללות שלהם ועם המטוסים של הגורדי שחקים, מגיעים עד הירח, ישלחו טילים, נשלח טילים, נראה מה יהיה. אז יגידו כולם מלחמת עולם ונחרב העולם. ישראל לא תיחרב, כלום. מדינת ישראל זו תיבת נח לא יקרה לה שום דבר. ייצא משיח יעשה את כל הטילים אבק, קמח!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות