תאיר נרי > אירועים עכשוויים > "זה מה שקורה במרחק 5 קילומטרים מהגבול של ישראל בצפון"

"זה מה שקורה במרחק 5 קילומטרים מהגבול של ישראל בצפון"

"בחמישה קילומטר לפני גבול ישראל מלבנון, עד לגבולות ישראל, יש שם מנהרות כבדות גדולות עמוקות מאוד ואי אפשר להכניס פצצות לפוצץ את המנהרות האלה מלמעלה. זה לא שלוש מטר, זה לא ארבע מטר. יצטרכו רק חיל שריון רגלי להיכנס בפשיטות להגיע לכל מקום ומקום ולהרוג ולפגוע בחיזבאללה.
חיזבאללה גם אם יסכים לעזוב את האזור ולעבור לאחרי צור או אחרי צידון או אחרי דמור או אחרי ביירות או מקומות אחרים זה הכול הצגה אחת שלמה, הוא כאילו לא יהיה על השטח למעלה, אבל יהיה לו שלושים, ארבעים אלף חיילים נמצאים בתוך המנהרות שרוצים שהאזרחים יחזרו לגבולות ואחר כך הם יצאו מהמנהרות כמו חיות לעשות מה שעשו ברצועת עזה, זה התוכניות שלהם. המאמין מאמין, הלא מאמין, שיאמין! גם שב"כ יודע את זה, גם המוסד יודע את זה, פחות או יותר. אז… אין אמונה, לא באף מדינה בעולם שתוכל לשכנע את נסראללה, חיזבאללה שיעזוב שם את האזור. גם שיעזוב את האזור גם אחרי ביירות אפילו, גם שיעזוב … איפה שילך, יש גם טילים שמגיעים עד אילת עכשיו, הרגע הזה הוא אמר את זה אנחנו אמרנו לפניו לפני שבועיים, הוא שומע מה שאנחנו אומרים, הוא מעתיק אותנו כמו תוכי, כמו עוד הרבה אנשים שמעתיקים בצורה אחרת, אז למדו מנסראללה … להעתיק. אז שיגידו בשם אומרו … או ש… לא רוצים להגיד בשם אומרו, אז שיגידו שמענו מאיזה מישהו … דיבר על זה, שיהיה לו ברכה משמיים. אבל כשהוא אומר שהוא אומר מעצמו, אז יהיה לו קללה בלשון, בשיניים, בריאות ובגרון ובראש ויהיו לו בעיות קשות כי זה גזלה, הוא גוזל דברי אלוקים חיים ואין לו את הזכות להגיד אותם מפיו כי יסתמו לו את פיו ולא יוכל לדבר עוד.
אסור … אסור שבאסור שבאסור, זה דבר גרוע מאוד, לקחת דברים משמיים, להגיד אותם בשמו או לערבב את הדיבור הזה כאילו אמר את זה הוא. זה אנשים רעים, גנבים, שקרנים, נוכלים, רוצים להתפרסם, רוצים כסף על חשבון גב הקדוש ברוך הוא, אז חיים באשליות! אז כדי להוציא את חיזבאללה משם, הוא לא יצא משם, גם שיוציא את כל המכונות שלו, כאילו חיצוני הכול בסדר "השטח נקי" אבל מתחת לאדמה שם יש שלושים אלף חיילים … או ארבעים וטילים ויש שם מנהרות לכיוון ישראל. לא פשוט הסיפור שם, שלא יחשבו שיש מפגרים או מטומטמים, הם כבר משנת 82 מתכננים איך לפגוע בעם ישראל, זה לא אתמול, שלשום!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות