“הרבה בכירים התגלו והכוח של המפגינים ירד לכן זה מה שצריך לקרות עכשיו” 19/09/2024הוסף תגובה184 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > כותרות משנה > “הרבה בכירים התגלו והכוח של המפגינים ירד לכן זה מה שצריך לקרות עכשיו” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “הרבה בכירים התגלו והכוח של המפגינים ירד לכן זה מה שצריך לקרות עכשיו” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם שיעור עם הרב ניר בן ארצי שליט”א ערש”ק כי תבוא י”ז אלול תשפ”ד 20.09.24 הבא שיעור | י”ד אלול תשפ”ד 17.09.24 כנראה שתאהבו גם “אף אחד “מבחוץ” לא יכול לשנות את החוקים של ממשלת ישראל. ישראל מדינה דמוקרטית “חמאס רוצה לחזור עוד פעם על ה – 07.10 צריך לפקוח עיניים בכל מקום בארץ” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “החמאס ברצועת עזה עברו לגור בשומרון” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה