תאיר נרי > כותרות משנה > “דיברנו על זה כל השנה”

“דיברנו על זה כבר כל השנה ועכשיו גם מדברים על זה, גם עכשיו. רק מלחמה של צה”ל עד הסוף, תביא את הגופות של החטופים וחלק מהחטופים שחיים, זה הכול. בלי זה, לא תקבלו שום חטוף. הם שקרנים, החמאס רוצה לגרור אתכם שצה”ל ייצא משם, יעשה הפסקת אש, יגיד לכם אין חטופים ועוד … שבוע הבא יגיד לכם בחודש הבא אני ייתן לכם חטוף אחד … ולא ייתן לכם אותו ועוד שבועיים … וככה יגרור אתכם שנים ובינתיים הוא מתחמש מציר הפילדלפי, נכנסים עשרות אלפי מחבלים, מחומשים עם נשק וטילים כאילו לא קרה כלום, מתו מאות חיילים על חינם. מה אתם חושבים, בורא עולם יסכים לכם?! מתו מאות חיילים על חינם? צריך לגמור את המלחמה עד הסוף כדי להביא את כל הגופות ואת החטופים! בלי שיסיימו את המלחמה עד הסוף ברצועת עזה, לא יבואו הגופות ולא החטופים. ציר הפילדלפי … נצרים, זה חנק של הפלסטינאים, של החמאס והג’יהאד ושל מצרים ושל איראן ושל קטאר, הנוכלים האלה עם השמלות שלהם, המטפחות שלהם … עם ההצגות שלהם סוטים, מלוכלכים, חיים עם גמלים וחמורים … כאילו יצאו מאיזה מקווה טהרה!”

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות