תאיר נרי > כותרות משנה > "דיברנו על זה וגם הזהרנו"

הרב ניר בן ארצי שליט"א : "דיברנו על זה וגם הזהרנו"

(חלק ממסר מתאריך י"ז סיוון תשפ"א) :

בורא עולם אומר להיזהר מאוד, מאוד מחיזבאללה והחמאס, לא מה שרואים מפה, יפה ונעים. חיזבאללה והחמאס מתכננים עוד פעם התקפה. מה שאתם רואים פה לא מה שרואים שם. וחיזבאללה ונסראללה והחמאס גם כן מתכננים תוכניות קשות. ואל תחשבו שהקורונה עזבה והלכה וכאילו חוזרים לחופש של הטומאה.

(המשך מסר מתאריך כ"ח באדר א' תשפ"ד):

: אומרים בשמיים חיזבאללה רוצה להפתיע כמו שהפתיעו אנשי חמאס, ביום שמחת תורה, יש לו את זה בדם שלו. יש לו שלושים או ארבעים אלף חיילים מתחת לאדמה בגבולות ישראל, תפסיקו לחיות באשליות. למעלה אתם רואים הרים וסלעים … אין כלום. למטה יש לו גדודים, כמו תולעים מתחת לאדמה, יש לו בתים, חדרים עושים מכוניות מתחת לאדמה, עיר … כמו ניו יורק מתחת לאדמה. מה אתם חיים באיזה סרט?! יש פה … פגז מפה שלהם, טיל נ"ט, טיל … טיל … כל מיני טילים, מתעתעים בכם, משחקים איתכם.

כשיבוא לו השיגעון שלו ישלח אלפיים טילים ביום, יעשה לכם בית ספר לכל החיים, דיברנו על זה לפני שנה …דיברנו על זה והזהרנו … לחזור בתשובה עם ישראל, לחזור בתשובה עם ישראל, די עם ההפגנות, קורונה הייתה לקחה אנשים, מעל שבעת אלפים אנשים והלכה הקורנה, צרה אחת הלכה … באו מאה צרות. באה הממשלה, תהיו מאוחדים, תהיו מלוכדים … לא רוצים. אז בורא עולם יעשה אתכם על ארבע, תזחלו על ארבע ויכניע אתכם. ואתם … יכה אתכם ואתם תשתחוו לו ותגידו מי אל כמוך בעולם הזה. ואם תהיו מלוכדים בעם ישראל, אחדות בעם ישראל ותחזרו כולם בתשובה שלמה, כל היהודים ולכבד את הקדושה והתורה והדתיים, לכבד אחד את השני. אז חיזבאללה … בורא עולם ילחם את המלחמה שלכם!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות