תאיר נרי > אירועים עכשוויים > "אתם נלחמים נגד בורא עולם לא נגד בנימין נתניהו"

"הקדוש ברוך הוא אומר, הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו אומר: כמה נלחמו בדוד המלך בכדי להפיל אותו ולא הצליחו. אחד שרצה להפיל את אביו, זה גם בנו. גם בנו, גם בנו של דוד רצה להפיל אותו. כמה ש"עשו" להפיל את דוד המלך, גם הבן שלו, לא עזר כלום. לא שבנימין נתניהו הוא דוד המלך, הוא אדם רגיל, בחר אותו ראש ממשלת ישראל, בדור הזה. בורא עולם אומר: דוד המלך, כמה נלחמו כדי להפיל אותו גם בנו בתוך משפחתו להפיל את אביו, לא הצליחו.

הקדוש ברוך הוא אומר: כמה שתשתוללו ותדברו לשון הרע ותדברו דיבה ושנאת חינם וקנאה, מלחמה על הכיסאות ועל הכבוד, לא יעזור לכם כלום. אני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, מחליט פה, בכם בעולם כולו ובעולם העליון ובעולם הזה. אני בורא עולם בחרתי את בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ואני אחריו, מכוון אותו ומגן עליו וכל מי שיפריע לו, ייפול הוא ובת זוגתו ומשפחתו וכל אשר לו. אני לא מקלל, אני מזהיר אתכם. לא מזהיר … לא מאיים גם, חס ושלום.

אני פוחד עליכם, באמת אני פוחד עליכם, אני לא מס שפתיים, שמה יקרה לכם עוד מעט.

אז תפסיקו להילחם, אתם נלחמים נגד בורא עולם, לא נגד בנימין נתניהו. אתם נלחמים נגד הקדוש ברוך הוא.

אי אפשר להילחם נגד בורא עולם. כשיחליט בורא עולם להחליף את בנימין נתניהו, הוא לא ישאל אתכם בכלל. הוא לא צריך הצבעה שלכם, הוא לא צריך הפגנות שלכם. הוא לא צריך את הכסף שלכם ואת התפילה שלכם כדי להחליף אותו. הוא החליט שהוא יישאר ראש ממשלת ישראל, הרבה שנים, ככה בורא עולם החליט. אתם לא מחליטים כלום. ואם אתם רוצים להחליט, אומר בורא עולם היתוש נולד לפניכם, בא לעולם. אז בורא עולם אומר לכם תפסיקו להפריע לי, כי אתם מפריעים לכל עם ישראל, לילדיי וכל מי שיפריע ומפריע, הוא יבוא למשפט כבד בעולם הזה ובעולם הבא!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות