תאיר נרי > כותרות משנה > “אם בחמאס היו רוצים שלום זה מה שהיו עושים”

“אז חיילי צבא ההגנה לישראל, שהקבינט, ממשלת ישראל, תהיו חזקים להמשיך עד הסוף לחסל את זרע עמלק, חמאס. זרע עמלק חמאס, הוא רוצה למשוך אתכם, לתת לכם את החטופים עוד 200 שנה ואת החיים עוד 200 שנה. הוא לא רוצה שום עסקה, הוא סתם … הסינווארים … הסניורים האלה, עובדים עליכם בעיניים. יש קטאר ומצרים ואיראן, עושים את תהליך הזה בדרך ללא דרך, כאילו זה חמאס מדבר, זה לא יהיה להם מי לדבר בחמאס, זה דבר ראשון. דבר שני, הם רוצים למשוך את צה”ל שייצא משם, למשוך אתכם עוד ועוד קדימה, לא תקבלו שום חטוף ולא יהיה שום חטוף ולא תקבלו לא את המתים ולא כלום וימשיכו להביא מציר הפילדלפי עשרות אלפים, חיילים … מחבלים, מחכים שם להיכנס ויתחילו מלחמה בחזרה וצה”ל יכנס בחזרה למלחמה ועוד יהרגו חיילים ועוד … חיילים להיהרג. זו התוכנית של החמאס, אין להם אלוקים, אין להם רחמים, אין להם שום … אכזריים ביותר בעולם, הם קניבלים, אוכלים בשר אדם, אוכלים בעלי חיים טרפות. הם חיים עם בהמות וחיות וכבשים ועזים ואתונות, הם חיים איתם ועם אנקות, זה הערבים, זה החמאס. סתם הצגה הבגדים שלהם והכובע שלהם … הכול סתם לכלוך, זוהמה יש בהם, אין להם אלוקים, אכזרים שבעולם ואין על מה לסמוך עליהם. שממשלת ישראל תמשיך, צה”ל יפוצץ את כל רצועת עזה, לשטח את כל רצועת עזה, לא להאמין לאף מחבל שם עם ההצגות שלהם. הם לא רוצים שלום. אם הם היו רוצים שלום, היו משחררים את כל החטופים לפני חצי שנה ושמונה חודשים, אם היו רוצים שלום. הם לא רוצים שלום, הם רוצים למשוך אתכם בחוטים, למשוך את מדינת ישראל את הצבא והממשלה … תפסיקו מלחמה, תצאו מפה ואנחנו נשחרר את החטופים. לא ישחררו שום חטוף, לא את הגופות ולא כלום. הם ימשכו אתכם ככה עוד 20 שנה קדימה, יהרסו למשפחות את החיים שלהם. היו גופות מעל 10 שנים ועד עכשיו עוד לא החזירו אותם … עכשיו אלה יחזירו אותם?”

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות