הרב ניר בן ארצי שליט”א: “עד שהגזירה תרד מעם ישראל”
״להשתדל ללכת, חיילי צה״ל רגלי, להשתדל מטוסים, טנקים, להשתמש בהם.
וחיילים זה טוב שיהיו מופרדים אחד מהשני, לא צמודים אחד לשני, כי כל חייל יקר להוריו ויקר לעם ישראל ויקר לקדוש ברוך הוא.
בכל זאת, אומר בורא עולם- ונשמרתם על נפשותיכם, והמוות והחיים בידיים שלי.
עד שהגזירה תרד מעם ישראל,
עד שיהיו החלטות חזקות גם בממשלה וגם במה שקורה בארץ ישראל.
לא להקל ראש״.




הוסף תגובה