תאיר נרי > גאולה ומשיח > הרב ניר בן ארצי שליט"א: "הם יודעים שמשיח צריך להתגלות"

"הגויים יודעים, הגויים יודעים, הגויים יודעים שהמשיח בן דוד צריך להתגלות, לצאת. אז כל התאווה שלהם תימעך ולא יוכלו לעשות שום צעד נגד ישראל, אשריי המאמין! הגויים יודעים יותר טוב מכם שמשיח צריך לצאת.

פה אתם אומר להם משיח, אומרים לך מה אתה הזוי? אתה הזוי …. אתה הזוי! למה … למה … משיח .. מה היה העולם מהתחלה, אדם הראשון, משה רבינו מה היה? משה רבינו, דוד המלך מה היה העולם? היה להם חרבות וסכינים היה אותו הדבר, מה ההבדל?! אה … יש מחשב. היום יש מחשב אז מי יודע מחשב?! בשמיים הכול מחשב, בלי חשמל, הכול שם חשמל. אבל גם בשמיים יש חשמל.

בשמיים … הקדוש ברוך הוא בשמיים, כותב למלאכים, לצדיקים … י' י' י' י' אש מאש וכותב למעלה במסכים. כותבת בכתב כמו רשי משהו מדהים. הוא כותב, הוא נותן להם שיעורים. לכל … מיליונים של צדיקים, מיליארדי מלאכים, כולם מקשיבים. בורא עולם בא מלמד אותם, הוא החזן, הוא מתפלל, הוא בא איתם, בא לקראתם… לא רואים אותו … אבל הוא שולח כתב דרך אש … הוא אש, הקדוש ברוך הוא אש. אנחנו הנשמה שלנו מאש.

שולח כתב לכתוב … זה רץ כמו מהירות האור וכותב מיליארדי דפים באוויר, רוחניים. כמו שיש פה ריצפה, אדמה שאתה דורך עליה. אתה אדמה, אתה חומר, אתה חומר עם החומר. שם מלאכים … רוח, אין להם עצמות וגם הצדיקים אבל הם חושבים כמוך בדיוק. לא … אין להם תאוות חס ושלום, לא כמוך מחשבות רעות הכוונה כמו בן אדם, צדיקים שמתו, נמצאים בגן עדן, חיילים … חיילי צה"ל נמצאים סביב כיסא הכבוד. בורא עולם מלטף אותם כולם, כל יום והם שמחים מסתופפים תחת השכינה של הקדוש ברוך הוא, ברקיע השמיני סביב כיסא הכבוד.

חיילי צבא ההגנה לישראל שנהרגו על קידוש השם. בזכותם אנחנו חיים היום. בזכות אותם חיילי צה"ל שנהרגו אנחנו חיים היום כל ישראל. דתיים או לא דתיים. בזכותם … בזכותם, אנחנו חיים ואוכלים ונושמים וישנים ולומדים!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות