תאיר נרי > גאולה ומשיח > הרב ניר בן ארצי שליט"א: "בגלל זה צריך לבוא משיח"

 

"אבל הפעם, יש משיח בן דוד עובד ופועל … לא שייך לאף מפלגה ואף מגזר ולא שומע בקול אף אחד, רק לבורא עולם הוא שומע. מי שיפריע לו, ייקח אותו. מי שיפריע למשיח ייקחו אותו מן העולם באותו יום. והוא צמוד לבורא עולם 24 שעות כדי להביא גאולה לעולם ולהפסיק את המוות מהעולם ולהביא תחיית המתים של כל חיילי צבא ההגנה לישראל, בית המקדש השלישי ועולם חדש שכולם זכים וטהורים, לא יהיה שמאל ולא ימין, יהיו כולם ימין! לא יהיה יצר הרע, יצר הרע יעלם מן העולם … יישרף אז לא יהיה שמאל.

מה זה שמאל? זה יצר הרע … רוע, דברים רעים! לא יהיה שמאל, יהיו שתי הידיים ימניות. יהיה ימין וימין, ימין אחד יהיה. אם הקדוש ברוך הוא הוא ימין, אין שמאל אצל בורא עולם, הקדוש ברוך הוא אין לו שמאל, הוא ימין!

זה יהיה העולם, בקרוב! ופורים, נהפוך הוא. פורים ישתבחו דברים כל הרע שיסתלק מעם ישראל.

מי יודע כל שנייה ושנייה, יכול משיח לצאת לאור.

אין זמנים למעלה בשמיים של משיח מתי לצאת לאור. אף מלאך לא יודע ואף אדם לא יודע ולא מתת ולא מלכי שרף ולא מלאכים, לא אבות ולא מלאך גבריאל ולא כל המלאכים הגדולים ביותר בעולם ולא השכינה ולא אף אחד. רק בורא עולם הוא יודע ועוד לא החליט להוציא את זה לאור.

כשהוא יחליט, כולם ידעו. כשהוא מוציא אותו במחשבה שלו בחוץ, את המחשבות של כל הנשמות, כולם יודעים. ויבוא בקרוב מאוד … מאוד מאוד בקרוב והסימנים שכל העולם, תוהו ובוהו וגוג ומגוג והכל מסובך מכל הכיוונים. אם זה בעם ישראל, אם זה באומות העולם, אם זה מדינות ערב, אם זה כל העולם, איתני הטבע, שיטפונות, גשמים, בלאגן, הפרעות, כלכלה, צרה אחרי צרה, צרה קשה יותר מהצרה של אתמול שלשום.

פותרים בעיה פה באים עוד עשר בעיות, בעם ישראל. זה פה מודיע, זה עוזב ככה, זה עיתון ככה אומר, זה משקר ככה … הכול מבולבל. בגלל זה צריך לבוא משיח! שעם ישראל יצעק, יבקש משיח, נמאס.

נמאס הקדוש ברוך הוא, עם ישראל קרוע לגזרים, עם ישראל בייסורים קשים, עם ישראל עושים הצגות שהוכל בסדר, הכול רע שברע לכל אחד ואחד.

כולם מיוסרים, כולם כואבים מכף רגל ועד ראש. טיפה זמן עושים הצגה שמרגישים טוב, קופצים, עושים … כאילו הם מרגישים טוב. הכול זה הצגה אחת שלמה. לובשים בגדים סתם, הולכים לשירותים לצעוק, כאב בטן, כאב ראש, כאב סחרחורת, כאב גב, כאב כאב כל הכאבים שבעולם. כיב, כיב. כולם סובלים, כולם חולים, כולם סובלים … כולם. הצגה אחת כולם, כאילו באו מאיזה רקיע, הם לא מתים אף פעם.

כולם סובלים. תינוק סובל, העובר סובל, חיילים נהרגים, פצועים חיילים מסכנים… כואבים חיילים פצועים, חטופים שם …. המשפחות שלהם צועקים, האנשים והמשפחות שמתו להם חיילים צועקים, המשפחות של הפצועים צועקים, בוכים. כל מי שרואה חייל צה"ל פצוע צריך לחזור בתשובה. כל מי שרואה חייל פצוע והוא לא חוזר בתשובה, מסכן היהודי הזה שלא חוזר בתשובה ….מסכן. אני לא … השם ישמור, מרחמים עליו.

אז בורא עולם תרחם על עם ישראל, תושיע אותנו, תגלה מלך המשיח ברחמים. תוציא את המשיח ברחמים הקדוש ברוך הוא. תוציא אותו שיפסיקו לסבול עם ישראל. כולם סובלים, סובלים, סובלים, מספיק! לא יודעים מה יילד יום, כולם מבולבלים, כולם מסובכים. בכל זאת עובדים, מתפללים, לומדים תורה ועושים דברים טובים ועושים חסד ועושים כמה שאפשר לעשות במה שיש להם כוחות … הקדוש ברוך הוא, מה שנשאר להם."

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות