תאיר נרי > גאולה ומשיח > "המלחמה ברצועת עזה מתוכננת מלפני אלפי שנים"

"אז כשהקדוש ברוך הוא יראה שאנשים אוהבים זה את זה, מרחמים זה על זה ומוותרים זה לזה, זה הלב האבן נשבר. כשאין קינאה בין בעל לאישה, כשהאישה תהיה שמחה בבעלה שהוא מצליח והבעל ישמח באשתו, לא תהיה קינאה ביניהם ולא עם השכנים, לא בעבודה ולא בקבינט ולא בממשלה ולא באף מקום … זה לא רק בבית, זה מתחיל מהבית, בכל מקום ומקום שיאהבו זה את זה לא תעשו זה … אומר בורא עולם: לא תהיה אהבת חינם בינכם, אני ישבור אתכם לחלקים, חלקים עד למוות או תקנו, או תמותו. אני אומר לכם מפי עליון, אני לא מדבר מליבי, בורא עולם אומר: או תעשו תשובה, תיכנעו אליי או לא תחיו ואם תיכנעו אליי, יהיה לכם לב ובשר, אתם תהיו אצלי במעגל הראשון, לא תמותו לעולם ואם לא, אין לי מה לעשות איתכם בעולם הזה.

לא שהוא שונא אתכם, פשוט הוא לא יתפוס יהודי עם לב של אבן כשמשיח ייצא לפועל … שתבינו. בורא עולם … יש משיח בעולם, יהודי עם לב של אבן או יהודייה עם לב של אבן … מה זה לב של אבן? שנאה, קינאה, גאווה, לשלוט, רוע, גניבה, נואפים, סוטים … בקיצור הם לא מקיימים את עשרת הדיברות. ומה אומרים? עד שיגיע הזמן של משיח אז אני אתקן וזו הבעיה שלהם, המוח הטיפש הזה. הזמן רץ … גם נוח 120 שנה בונה תיבה, למה לא בנה אותה בתוך 10 שנים?! 50 לא מספיק? 120 למה? כדי להחזיר את האנשים בתשובה! כדי שיהיה להם לב מבשר! כדי שידבקו בקדוש ברוך הוא! כדי שיראו את התיבה, יעשו תשובה! עד היום האחרון שלהם לא עשו תשובה, הדור של נוח. בורא עולם הביא מים, כילה את כולם. אבל חיכה להם 120 שנה. אז הקדוש ברוך הוא אומר לכם: לא ידור איתי גאוותן, דובר שקרים לא יכון לנגד עיניי. אני לא אהיה עם אנשים רעים, בעולם הזה המשיח לא יהיה …

משיח זה איש אלוקים, זה בא … זה כוח, זה היחידה מתחברת אליו, הוא לא שייך לאף אחד, הוא שייך לי. הוא שייך לבורא עולם ישירות הוא לא שייך לא למפלגות או לא למגזרים ולא לרב הראשי ולא לסגן הרב הראשי ולא לאשכנזי ולא לספרדי, הוא לא שייך לאף אחד. הוא לא שייך לאף אחד. הוא שייך לבורא עולם! הוא לא שייך לא לארמונות, לא לדמיונות לא שלמה המלך ולא דוד המלך… שייך מזרע דוד המלך כן. זה לא דוד המלך מה שהיה פעם ולא שלמה המלך שהיה פעם. ולא כל אחד אחר. משיח בן דוד הוא שייך לקדוש ברוך הוא, דרכו מדבר בורא עולם לעזור לעם ישראל. אז כדאי לכם שיהיה לכם לב מבשר ודם, שתזכו להיות במעגל הראשון ואל תחכו שיהיה קודם כל … בא יום והולך יום ולא קורה כלום. לא קורה …קורה, הרבה קורה, קורה מאוד, הרבה. בורא עולם הוא בנה את העולם הזה, שלב אחרי שלב מה שיקרה, גם המלחמה ברצועת עזה, גם המלחמה בלבנון, זה הכול הארץ … זה הקדוש ברוך הוא תכנן את זה אלפי שנים. זה לא פתאום … איי יש מלחמה בלבנון … איי יש עוד טיל בא … איי איראן זרקה טילים … איי .. גם כתוב בגמרא, בספרי הקודש, כתוב מה קורה עכשיו בדיוק. על בתי משפט, על אנשים … שחמה וכלתה שילכו מכות ביניהם או מכות עם הידיים או מילולית, יהיו בתי בושת, לכלוך ברחובות, כל זה כתוב, בזמן הזה בדיוק כתבו הכול. כתוב תאריכים, כתוב הכול. מתי ייצא משיח לאור? אין תאריך! רק הקדוש ברוך הוא יחליט, מתי שיחליט הוא, כולם יידעו!"

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות