הרב ניר בן ארצי שליט”א: “לא לחכות עד שאיראן תגיב”
“הקדוש ברוך הוא אומר: לממשלה, לצבא, איראן עושה בלאגן מול ישראל. מתי שהיא תהיה מוכנה אז תתקוף, שלא תזכה לזה. ממשלת ישראל צריכה להחליט, לא לחכות עד שאיראן תגיב. חייבים להפציץ את כל המקורות שלהם . ישראל יש לה מעל … את היכולת מעל כולם, לא לתת את השמחה להתחיל הם הראשונים. לכו מעכשיו לפוצץ אותם, לגמור את הסיפור הזה כבר. הם יודעים למשוך אתכם ולענות אתכם ולחכות … אנשים מבטלים חתונות, מבטלים נסיעות, לא ישנים בלילה, מקלטים ואיראנים וחיזבאללה שמחים. שיטה חדשה איך למשוך אתכם … כמה זמן, מתי ישלחו … ישלחו, בינתיים טוב להם שבישראל יש מתחים, הפרעות, לא ישנים בלילה, מענים את העם. אז הקדוש ברוך הוא אומר: לקבינט אני אתכם, אני לא צריך את החברי כנסת שיהיו אתכם, את אף אחד אני לא צריך, אני איתכם. תעשו החלטה להיכנס בחיזבאללה, לפוצץ להם את כל המקומות, מקורות של החשמל, של המים, של הטילים בלבנון וגם באיראן לפוצץ להם את השדה תעופה שלהם ואת המקורות של הנשק ואת הטילים שמכינים אותם להוציא אותם לאור, לשלוח אותם לישראל, לא לחכות! אל תפחדו, אל תחכו, לפוצץ! אל תחכו עד שישלחו … נשלח להם. אל תחכו, אומר בורא עולם. אני איתכם, מגן ושומר, מכוון את הטילים למקום הנכון. טוב להודות להשם! כל מה שקורה כל החיסולים זה מהקדוש ברוך הוא, עוזר לכם. בלי עזרתו של הקדוש ברוך הוא, היהודים כמו כל האדם, כמו כל הגויים בעולם. היהודים שונים, הצבא של ישראל, שונים מכל הצבאות בעולם והטייסים שונים בגלל הקדוש ברוך הוא נמצא איתכם. שימו את זה בלב ובמוח לכל החיים. בורא עולם שולח מלאכים איתכם, הטייסים, עם החיילים, להפציץ מקומות, להרוג את החיזבאללה, את הבכירים שלהם, את הנשיאים שלהם, בורא עולם הוא שולח מלאכים שלו, עוזר לכם. צריך השתדלות בטבע ועוזר מלמעלה. בגלל זה אומרים, נשמרתם על נפשותיכם, תשמור אתה למטה אני ישמור עליך למעלה. אתה לא תשמור על עצמך, אני לא ישמור עליך. אתה לא תשמור על עצמך בעולם הזה, אני לא עובד אצלך, אני לא ישמור עליך. נשמרתם מאוד על נפשותיכם, אל תיקחו סיכונים. תשמרו על עצמכם אני אשמור עליכם. אתם תלחמו … אתם תחרשון ואני אלחם לכם, זה בורא עולם. קודם כל להודות לקדוש ברוך הוא, כל מה שקורה זה מהקדוש ברוך הוא, עוזר ומושיע את עם ישראל. ואומר בורא עולם: לקבינט, לצה”ל, לממשלה, להיכנס בהם … בחיזבאללה ובאיראן, לפוצץ להם את כל הטילים שרוצים לשלוח. הם עובדים איתנו מלחמה פסיכולוגית, מושכים אותנו … מושכים, בצפון לא חוזרים אנשים ופה לא חוזרים אנשים, כסף רב נשפך ואנשים במתח, בתי מלון, מתעצבנים בכל מיני מקומות, זה לא הבית שלהם, זה לא המקום שלהם, הם חיים כמו איזה כבשים שבאיזה מדבר. כל אחד רוצה את הבית שלו. נראה יוציאו את תל אביב מהבתים שלהם … שישימו אותם בנגב בגלל שמפציצים את תל אביב, מה יעשו?! אין להם לב? אז לא לחכות ש… עד שאיראן תשלח טילים עם הח’ותים, עם כל המשוגעים האלה. להתחיל ראשונים אומר בורא עולם, להמשיך לקצוץ ולחסל את הראשים … כי הולך אחד … באים עשר. לא להתרגש ולא לפחד, כשעם ישראל מאוחד, אז הקדוש ברוך הוא מלווה אותם, לכל נקודה ונקודה בעולם!”




הוסף תגובה