הרב ניר בן ארצי: “אני אומר את זה בכאב נוראי, זה מה שיקרה להם כי בורא עולם “הולך” לגאול את העולם” 19/11/2024הוסף תגובה172 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > כותרות משנה > הרב ניר בן ארצי: “אני אומר את זה בכאב נוראי, זה מה שיקרה להם כי בורא עולם “הולך” לגאול את העולם” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “המסיתים ובעלי הגאווה והשליטה ששוכחים שיש את העם היהודי בורא עולם מנפה אותם לאט לאט הבא שיעור | ערש”ק וירא י”ד חשוון תשפ”ה 15.11.24 כנראה שתאהבו גם “חמאס רוצה לחזור עוד פעם על ה – 07.10 צריך לפקוח עיניים בכל מקום בארץ” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “החמאס ברצועת עזה עברו לגור בשומרון” “אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה