תאיר נרי > כותרות משנה > “אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר”
הרב ניר בן ארצי מתייחס להסכם שמנסה לעשות ישראל מול לבנון ואומר : “לא לוותר לחיזבאללה. אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר היא מדינה בפני עצמה

״לא לוותר את חיזבאללה, כי הוא לא בן אדם. הוא צמא אך ורק לדם. אם יגיעו להסדר עם לבנון, זה הטוב ביותר, כי זו מדינה בפני עצמה״.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות