תאיר נרי > דבר תורה > “כל יהודי, לפני שמתחיל עבודתו צריך להודות לקב”ה על התבונה והידע ופתיחת יום חדש, וכך כל יום יאיר לו את עיניו ויתחיל ברגל ימין”

הרב ניר בן ארצי שליט”א: “כל יהודי, לפני שמתחיל עבודתו צריך להודות לקב”ה על התבונה והידע ופתיחת יום חדש, וכך כל יום יאיר לו את עיניו ויתחיל ברגל ימין” #הרב_ניר_בן_ארצי #עבודה #אמונה

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות