“אליהו הנביא, כבר כמה זמן עושה את הדבר הזה. וזה אומר שזה הסוף של הרע” 02/06/2024הוסף תגובה105 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > גאולה ומשיח > “אליהו הנביא, כבר כמה זמן עושה את הדבר הזה. וזה אומר שזה הסוף של הרע” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “אליהו הנביא, כבר כמה זמן עושה את הדבר הזה. וזה אומר שזה הסוף של הרע” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “זה הקשר שבין אליהו הנביא ומשיח בן דוד” הבא “כשזה יקרה כל היהודים יניחו תפילין גם המתנגדים הראשיים” כנראה שתאהבו גם “הקב”ה רוצה שתהיה התגלות משיח יפה, שכולם יהיו בפה פעור, ויאמרו מי אל כמוך באלים ה’ “כשהשמאל והלא דתיים מדברים על משיח זה סימן שמשיח צריך לבוא” “כשיתגלה משיח חיילים לא ילחמו, האטום יהפוך לקמח” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה