“אם היו עם ישראל באגודה אחת גם האויבים היו נותנים הוראה לשחרר את החטופים” 16/11/2024הוסף תגובה84 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > אירועים עכשוויים > “אם היו עם ישראל באגודה אחת גם האויבים היו נותנים הוראה לשחרר את החטופים” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “אם היו עם ישראל באגודה אחת גם האויבים היו נותנים הוראה לשחרר את החטופים” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “הם לא יודעים עתיד כי הקב”ה כל שנייה בורא עתיד” הבא “אף אחד לא יכול לנצח את הטהרה” כנראה שתאהבו גם “ממשלת ישראל לא תסכים להחלטות של טראמפ” “צה”ל צריך להיות עירני, ולא לחשוב, “לי זה לא יקרה” “תפסיקו לדבר על ארה”ב אתם עושים בלאגן מזל שטראמפ מדבר עם בנימין נתניהו בסתרי סתרים” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה