“אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר” לפני 4 שעותהוסף תגובה10 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > כותרות משנה > “אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר” הרב ניר בן ארצי מתייחס להסכם שמנסה לעשות ישראל מול לבנון ואומר : “לא לוותר לחיזבאללה. אם יגיעו להסדר עם לבנון זה הטוב ביותר היא מדינה בפני עצמה ״לא לוותר את חיזבאללה, כי הוא לא בן אדם. הוא צמא אך ורק לדם. אם יגיעו להסדר עם לבנון, זה הטוב ביותר, כי זו מדינה בפני עצמה״. הסכם הרב ניר בן ארצי חיזבאללה לבנון FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם הרב ניר בן ארצי שליט”א: “החמאס ברצועת עזה עברו לגור בשומרון” הבא הרב ניר בן ארצי: חרדים, אל תיסגרו כבישים, תתפללו וה’ יילחם את מלחמות ישראל ולצה”ל לא יהיה מה לעשות כנראה שתאהבו גם הרב ניר בן ארצי שליט”א: “החמאס ברצועת עזה עברו לגור בשומרון” הרב ניר בן ארצי: חרדים, אל תיסגרו כבישים, תתפללו וה’ יילחם את מלחמות ישראל ולצה”ל לא יהיה מה לעשות הרב ניר בן ארצי שליט”א: “למה להפריע לבנימין נתניהו ?! – הוא מציל את עם ישראל” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה