הרב ניר בן ארצי שליט”א: “אם לא תילחמו מול איראן עכשיו…”
״ואומר הקדוש ברוך הוא- אם לא תלחמו מול איראן עכשיו, מול חיזבאללה וחמאס, אז כל המלחמה שלכם לחינם. אז כל מה שנלחמתם, האריה והנמר והברדלס, ומה שעשיתם, הכל לחינם, הכל לחינם.
שמתם מיליארדים על גבי מיליארדים, וחיילי צה״ל לא ישנו, לא יום ולא בלילה, אם זה טייסים, אם זה מכונאים, אם זה כל החילות, שב״כ, מוסד.
כסף הלך כמו זבל, להחליף מנועים, לתקן ולשפץ את מטוסים, הכל.
אז כל מה שהייתם חודש במלחמה, ואריה, ונמר,והאירה ישאג, וכולם יפחדו… וכל הסיפור הזה, אמריקאים, צוללות, טילים, אוניות, מטוסים, מהפכה עשיתם חודש ימים.
ואם לא תסיימו את העבודה, כלום לא עשיתם, כלום לא עשיתם!!!
סתם עיניתם את הצבא, סתם פצצות, טילים במיליארדים, והכל לפח אשפה, וסתם אנשים נבהלו בארץ ישראל, קיבלו הרבה טילים, נהרסו בתים.. כל מה שעשיתם, כלום.
אז אומר הקב״ה- בבקשה מכם, תיכנסו באיראן, תגמרו את הסיפור הזה סופית עם האטום הזה, תגמרו את חיזבאללה וחמאס ונגמר הסיפור, וכך לא לחינם נלחמתם עד עכשיו״.




הוסף תגובה