“יש גאולה ומשיח צריך “לצאת” כל רגע” 19/12/2024הוסף תגובה208 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > כותרת > “יש גאולה ומשיח צריך “לצאת” כל רגע” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “יש גאולה ומשיח צריך “לצאת” כל רגע” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יֵצֵא זכאי במשפט תרשמו” הבא הרב ניר בן ארצי לפני כ 3 שנים: כשיתגלה משיח, גבולות ישראל יגיעו עד סוריה גוש קטיף וסואץ חכו תראו כנראה שתאהבו גם “העוזרים של האדמו”רים והרבנים קיבלו שוחד, והם משפיעים על הרבנים לעשות הפגנות” “לאיראן יש יועצים רוסיים והם אומרים להם מה להגיד לאמריקאים – המוסד יודע” כ – 3 ימים לפני הפרסום מתריע הרב ניר בן ארצי: “צריך תמיד להיות ערניים ברצועת עזה, מצרים, וגם ירדן” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה