“כדי להביא את החטופים הביתה ואת המתים, צריכים שצה”ל יודע בדיוק איך להדק את החגורה. הקבינט, להדק את החגורה על כל ה”סינווארים” ועל כל רפיח. לא לשחרר משאיות לחמאס, לא אוכל, לא מזון, לא כלום. כל משאית שניים שלושה, עוד טילים ונשק בתוך המשאיות. לא לשחרר תרופות, לחנוק אותם. הם, כשיראו שאין משאית מספיק ואין אוכל מספיק, הם בעצמם, בעל כורחם, הם ישחררו את החטופים. תתחילו לעבוד … סינוואר עובד איתכם בשיטת שכל ומסובב את כולכם ואתם עובדים איתו, ראש בקיר ועקשנים אוכלים אחד את השני. אז אתם תעבדו עם שכל. לסגור לו משאיות, להאט את המשאיות, לחנוק אותו משאיות, פחות אוכל, פחות תרופות ופחות גם נשק שיקבל דרך המשאיות. אז לבד יראו שיש מחסור יגידו שהחיים שווים להם יותר מהכול. אז הם ישחררו את החטופים. לחכות לאמריקאים ולעשות איתם תנאים, עסקאות לא ילך העסקאות, לא ישחררו את המתים גם עוד 100 שנה ולא את החטופים גם. אמרתי לפני שבוע ושבועיים וחדש וחודשיים, יש להם מנהרה מיוחדת של אח”מים שהם יוצאים ובורחים מתחת המנהרה הזו לכיוון מצרים. אם יש מנהרה, קומה ושני קומות ושלוש קומות, יש להם מנהרה מיוחדת שלהם, הכי משוכללת כדי שהסינווארים” כמה חטופים שיש איתו, הוא לא אומר כמה אולי יש לו 200 ואולי אין אחד בכלל, אולי יש לו 10 ואלי איין לו כלום בכלל. מאיפה אתם יותר אז חי באיזה סרט, באיזה דמיון הוא נלחם איתם אולי באוויר אז צריכים לגמור את כל רפיח עד הסוף וציר הפילדלפי שיהיה בידי צה”ל ונצרים. בלי זה אין חטופים, אין פצועים, אין גופות, אין כלום.




הוסף תגובה