תאיר נרי > אירועים עכשוויים > הרב ניר בן ארצי שליט”א: “מהיום יגלו עוד מנהרות סודיות ואת הבוסים ה”סינווארים” ואת החטופים””

“אסור לשחרר את ציר הפילדלפי לאף מדינה בעולם, רק לצה”ל, יישאר שם בינתיים עד שיגמור את כל המלחמה ברצועת עזה! ויראו מה לעשות … בהמשך יראו מה לעשות. עוד ימצאו … אמרנו, נחזור עוד פעם, עוד ימצאו, מלא … מלא מנהרות ותחמושת ונשק מתחת לציר הפילדלפי. ועוד ימצאו איך להגיע לחטופים ול”סינווארים”, דרך המנהרות המוסתרות, מתחת לציר הפילדלפי. אומר בורא עולם: לממשלת ישראל ולשמאל, לא למהר אלא … אל תהיו פזיזים, אחר כך יעלה לכם ביוקר. אחר כך לא יראו, לא חטופים ולא גופות. לא רק זה, גם יכנסו אלפים לרצועת עזה בחזרה. אז ציר הפילדלפי, לא מוותרים עליו וצה”ל ימשיך לגמור את רפיח עד הסוף! אין פה עסקאות ואין פה עסקים. שקרנים … “סינווארים” שקרנים ורמאים, נתן את החצי השני של החוטפים כדי שיהיה לו יותר תנועה, יותר קל לנוע קדימה, לא בגלל שהוא התחשב בעם היהודי. אם הוא רוצה שלום … ה”סינווארים” רוצים שלום, ישחרר את כל החטופים עכשיו, עכשיו תשחרר אותם, אם אתם רוצים שלום וקחו שלום. לא הם לא רוצים שלום! בגלל זה הם מחזיקים את החטופים, מה שיש להם שם, כמה שיש. את הגופות, כי הם לא רוצים שלום. כי זה החמצן שלהם, זה החיים שלהם, החטופים, זה החיים שלהם. הם תיכננו את זה מההתחלה. אבל אומר הקדוש ברוך הוא: הסינווארים, במה טעו הקטארים וה”סינווארים” וכל המתכננים שם … המיצרים, כל המתכננים של המנהרות, מתחת לאדמה הם לא האמינו שצה”ל יגיע לרפיח. לא האמינו בחלומות של החלומות שלהם, כי חלומות שבעולם שצה”ל יגיע לרפיח. זה …. חשבו בצפון רצועת עזה, באיזור של אשקלון, שם כל הקיבוצים … ילחמו פה, ילחמו פה, חיל האויר מלמעלה … יעשה, יפרק למעלה בנינים והם יישארו למטה, אבל הם לא האמינו שצה”ל יכנס לכל המנהרות, לפוצץ אותם, לבתי חולים שלהם שהם מזויפים, שקרנים זה לא בתי חולים. ויכנס לרפיח, ישמיד את כל רפיח ואת חאן יונס ואת כל המקומות שם. והם לא האמינו שצה”ל יגיע לשם, הם לא האמינו שזה יהיה ככה. אז הם התפטרו מחצי, מהחיים של החטופים, לא בגלל שהתחשבו בישראל. לא בגלל שמחזירים מחבלים בתמורתם … לא לא לא לא. בגלל שיש סרבול של הרבה אנשים, שבויים … לגרור אותם איתם. אמרו גם יתפסו אחד, שבוי אחד ויגידו יש להם חטוף אחד, יגידו יש להם 100 חטופים. איך אתה יודע כמה יש, אחד או 20 או 30 או 40 או אין כלום בכלל? באויר … אתה יודע מה יש שם? כמו ענן, יש למישהו ענן כמו של הטלפון .. לא יודע ענן מה יש בענן. זה ככה המצב, יחזירו מעל 100 חטופים וכמה נשארו חיים ועושים כאילו עכשיו, יש להם מיליון חטופים. מתעתעים בכולכם. אז הם לא האמינו שצה”ל יכנס לרפיח, אז הוא ברח מחאן יונס, לרפיח ולצאת לכיוון המנהרות שלו, מכיוון ציר הפילדלפי, לברוח ממצרים לאיראן. מה הוא מתכנן לעשות? ה”סינווארים” האלה מה יש להם בראש? הם תמיד לוקחים להם “ספארים” לוקחים להם, מרחק של דברים, שיברחו, שתהיה להם בריחה. כי הם בנויים תחת האדמה. אז ישראל, צה”ל צריך לגמור … לא עסקאות … כל העסקאות האלה … זה טוחנים מים. להיכנס בהם עד הסוף, לשלוט בציר הפילדלפי ולבדוק את כל המנהרות, מה שגילו 40… יש להם עוד 30 … או 40… מתחת לים, מתחת לאדמה שם. ויגלו עוד עכשיו … מהיום יהיו עוד, יספרו בתקשורת ויגלו עוד מנהרות סודיות ומוסתרות. ויגלו את כל ה”סינווארים” ואת כל הביג בוסים שלהם ואת החטופים שימשיך צה”ל עם כל הכוח שלו, קדימה!”

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות