“לכו בדרך השם, תשמעו מה שאני אומר לכם, זה רק לטובתכם! נכנסים לתקופה של שלום עם השמאל והימין. השמאל והימין יהיה ביניהם שלום. יהיה שלום בארץ, כל ההפגנות יתפוררו לא יהיה עוד שמאל נגד ימין ולא שמאל נגד ימין, ימין נגד שמאל. זה ילך ויתפורר מיום ליום עד שימשיך הכל רגיל, לפי הבחירה החופשית של האדם. ויחזרו המון יהודים בתשובה ויתכוננו להתגלות מלך המשיח בפרהסיה. וכדאי לשמאל להתחבר עם הימין ולהיות מפלגות, ימין ושמאל, ביחד, לעבוד ביחד. לא יהיו עוד מלחמות עם השמאל והימין. לא יהיו עוד מריבות ביניהם. אנחנו מדברים וזה יקרה מהיום והלאה, קדימה … זה לא חייב להיות כרגע … כולם פתאום מתחבקים ויין וקוניאק ושיכורים לא … חס ושלום, לא פורים! זה ילך בשלבים. אנחנו מדברים עכשיו, מדבר עכשיו זה יהיה בשלבים, לאט … לאט, תראו שזה בדיוק, מה שדיברנו, ככה יהיה! השמאל והימין צריכים להתחבר ביניהם ולהתאחד ביניהם! יפסיקו כל ההפגנות, כל מה שעברתם טלטלה, סטירה קשה שקיבל עם ישראל, כל יהודי ויהודי אם זה שמאל וימין, קיבלו כולם מכות. מכות קשות ביותר, סטירות קשות ביותר, אם זה שמאל וימין. וזה ימשיך, השלום ביניכם יתחזק מיום ליום ויגמר הסבל, הגזרה הזאת תתבטל מן העולם. וימין ימשיך קדימה להתאחד עם הימין והשמאל והימין, מהיום יתחיל להיות להם קשר חברות, מהיום. העננה השחורה נעלמה. לאט לאט יהיה שלום בארץ!”




הוסף תגובה