“לא צריך “להכניס” חיילים ללבנון” 22/07/2024הוסף תגובה140 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > כותרות משנה > “לא צריך “להכניס” חיילים ללבנון” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “לא צריך “להכניס” חיילים ללבנון” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “ישראל תקפה בתימן בגלל הדבר הזה” הבא שיעור | ט”ו תמוז תשפ”ד 21.07.24 כנראה שתאהבו גם “אף אחד “מבחוץ” לא יכול לשנות את החוקים של ממשלת ישראל. ישראל מדינה דמוקרטית “חמאס רוצה לחזור עוד פעם על ה – 07.10 צריך לפקוח עיניים בכל מקום בארץ” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “החמאס ברצועת עזה עברו לגור בשומרון” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה