תאיר נרי > שיעורים שבועיים > שיעור| ערש"ק וישלח י"ח כסלו תשפ"ד 01.12.23

הרב ניר בן ארצי שליט"א ערש"ק וישלח י"ח כסלו תשפ"ד 01.12.23

מתוך דברי הרב ניר בן ארצי שליט"א (שיעור ערש"ק וישלח תשפ"ד 01.12.23):

בורא עולם אומר לכל העולם…..ולכל אנשי השמאל בעם ישראל, אתם יכולים להמשיך לנסות להפריע, כמו שאתם רוצים, ולהפגין ולהסית ולשקר בתקשורת, ואתם יכולים להמשיך להעמיד פנים כאילו איכפת לכם מהחיילים והחטופים וממשפחות החטופים, אבל אני יודע את האמת שלכם, אתם רק רוצים להפיל את הימין, ולזרוע הרס בארץ ישראל.

בורא עולם אומר לכם…… אתם עושים הפגנות על חשבון הגב של החטופים ומנצלים את משפחות החטופים! אתם מנצלים את המצב של מלחמה עכשיו, כדיי להפיל ממשלה, אבל הימין ימשיך ואתם תפלו.

אומר בורא עולם…….טעם נפגם יוצא מהעובדה שיש לחץ בעת המלחמה להמשיך את הדיונים במשפט נתניהו! האנשים שלוחצים לקיים דיונים באמצע המלחמה, לא באמת מחפשים אמת ויושר, הם רק רוצים להפיל את הימין, וחושבים שאם נתניהו יפול אז הימין יובס, והיהדות תעלם.

בורא עולם אומר לכם……. בנימין נתניהו עובד 24 שעות מסביב לשעון, ואין אדם אחר שמסוגל להחליף אותו בתפקידו עכשיו! הוא מומחה באיך להתנהל עם מדינות בעולם, ועובד במקביל עם 20 מנהיגי מדינות, כדיי שלצה״ל יהיה את המרחב הנדרש כדיי לסיים את המשימה הגדולה. לפרק את עזה זה לא בעיה, אבל לעשות את זה בחוכמה זה סיפור אחר, ונתניהו יודע איך לכוון את המהלכים נכון.

אומר בורא עולם…… לגביי המתנגדים לתקציב הממשלה, ולכל הקמפיין שמתנהל נגדו, ומכוון נגד החרדים! לא באמת מעניין את המתנגדים התקציב, או הכספים שמגיעים בצדק גם לחרדים, אלא התקציב בשבילם זה כלי ומנוף לגרום לחוסר יציבות בקואליציה במטרה להפיל את הממשלה.

אומר בורא עולם…… לחבריי בקבינט הגדול והקטן שהולכים אחד נגד השני, תתביישו לכם, רואים אותכם מלמעלה בשמים! כל היום אתם מחפשים נקמנות במקום לחפש אחדות, וכל זה על הגב של החיילים. במקום שיכנס בכם רחמים על אזרחי המדינה, אתם מנסים לגנוב ממשלה באופן נבזי.

כל אחד מכם, גם מתוך הליכוד וגם מהמחנה הממלכתי, שפועלים בנבזות כלפיי ראש הממשלה, בורא עולם יקטוף לכם את היקר לכם מכל, בזמן שיש מלחמה אתם עושים צחוק מעם ישראל.

אומר בורא עולם……. אתם הגנרלים שלא נבחרתם לתפקיד ראש הממשלה, זה בגלל שאתם לא מתאימים לתפקיד! זה שהייתם רמטכ״ל או אלוף בצבא, לא אומר שאתם מתאימים לתפקיד, לכל הסקרים שאתם כל כך מתגאים בהם, זה הכל שקרים, ויבוא היום שבו יהיו שוב בחירות, ואתם תגלו שכולם הלכו ימינה, ואתם נשארתם מאחור.

הכואב הלב לכולנו על החטופים….הלב נקרע לכל אחד ואחד! אבל משפחות החטופים, אתם עושים טעות עם ההפגנות, זה מקשיח את לב החמאס ונותן להם כח להמשיך ולהתעקש עוד יותר על החטופים. החמאס רואה הפגנות ובלאגן בישראל, זה משמח אותו, לכן לא ממהר להחזיר את החטופים.

החמאס בזמנו…… ראה שבמשך שנה שלמה, יש בישראל מאות אלפי מפגינים, חוסמים כבישים וצמתים ראשיים, ואין משטרה ואין חוק, ראו שעם ישראל איבד כיוון וכל אחד עושה מה שהוא רוצה. אז אמרו לעצמם הינה הכל פה התפרק, היהודים אומרים, שאין צבא ואין מודיעין ואין חיל אוויר, והחליטו שגם יעשו מה שהם רוצים, ועשו מה שרצו, ואנחנו שלמנו על זה מחיר יקר וכואב.

עם ישראל משול לתולעת…..שכוחה בפיה ויכולה למוטט ארזים רק בכח הפה, וממנה עושים בגדיי משי, בגדיי מלכים! כך גם עם ישראל, כוחם בפיהם, בתפלותם ומתורתם יש אור בעולם, כלבוש משי רוחני. כוח הקדושה שלנו, מתעורר ע״י תפילה, לימוד תורה וקראית תהילים, שמוציאים עם ישראל מפיהם, והוא מנצח את כוחות הטומאה והחושך בעולם.

משפחות החטופים היקרות…….תתפללו למען קרוביכם, תקראו תהילים לחזרתם, בורא עולם יעשה לכם ניסים ונפלאות בחג החנוכה! הפגנות זה כוח, זה שייך לגויים וזה לא עובד בשמים, תעבדו בשקט, תפגשו עם הממשלה בלי ליווי של אנשיי תקשורת וצלמיי טלוויזיה, תנו לממשלה לעבוד באופן שקט.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות