תאיר נרי > עוד כתבות שיעניינו אתכם > “זה לא הזוי זה מסר מהקב”ה והכול יקרה”

הרב ניר בן ארצי שליט”א: “זה לא הזוי זה מסר מהקב”ה והכול יקרה”

״עכשיו הכל השתנה. כך מפרשים ומדברים.
שום דבר לא השתנה. מהתחלת העולם עד השנייה הזאת ממשיך הלאה וכלום לא השתנה.
מה השתנה? מה השתנה? שמשיח צריך להופיע!!

אז כדאי שכולם ייקחו לתשומת ליבם שמשיח נמצא ופועל ועובד, והכל אחרת.
לא היה הרבה מאמץ יהיה לאדם. כשמשיח ייצא בפרהסיה לא יהיה הרבה מאמץ, יהיה האדם אחד לשני.

זה משיח, שדרכו יעבור כל הטיפול לעם ישראל.
זה משיח, שדרכו יעבור כל הטיפול לעם ישראל, ועם ישראל לא יהיה להם דאגה, יש מישהו, משיח, שמעביר את המסרים ודואג לעמו.
זה הציווי, זה ציווי השם, זה לא הזוי.
זה מסר מהקב״ה, ציווי השם, זה לא הזוי כלום. עוד מעט תראו.

מסכנים היהודים.. חס ושלום, חס ושלום, תקבלו כל מה שאני אומר לכם, זה לא הזוי.
כל מה שאני אומר לכם זה אמת לאמיתה, והכל יקרה, זה לא הזוי כלום. וכדאי לכם להידבק בקב״ה, להתפלל בבית הכנסת שלוש תפילות ביום עם מניין, לתת צדקות, מעשרות, לכבד זה את זה, לקיים את עשרת הדיברות, לאהוב זה את זה.

כל יהודי ויהודי שהוא אוהב את חברו, ללא אינטרס, מתברך באלפי ברכות מהקב״ה, כי הקב״ה נתן את עשרת הדיברות כדי שהיהודים יהיו מלוכדים ומאוחדים, לב אחד כולם, כמו במעמד הר סיני, כדי שהקב״ה ירד על כולם, שכולם נקיים, לב אחד, איש אחד בלב אחד״.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות