“יש אלפי טילים, קבורים ברצועת עזה מהצפון ועד הדרום מכל מיני כיוונים מתחת לאדמה עמוק. וקשה להגיע אליהם, רק מי שמכיר את המקום שלהם. יש להם, אחרי ציר הפילדלפי יש להם שם אלפי טילים … מחכים ויש להם אלפי חיילים, מסוכנים של המחבלים. מחכים להיכנס, להוראה שיתנו להם להיכנס, זה עד שצה”ל ייצא משם ויתחילו כל החגיגה, לא יחכו עוד 20 שנה לבנות את עצמם, לא … לא, אל תתבלבלו. לבנות את עזה, ייקח 20 שנה עכשיו לבנות אותה מחדש. אבל המחבלים האלה לא יחכו 20 שנה ישחקו אותה מסכנים כמו 20 שנה אחורה, עשו … מנהרות והשב”כ … והשב”כ והמוסד וכל העולם לא ידע על המנהרות המיוחדות האלה, לאן הלכה האדמה? איך זרקו את האדמה? איך המצלמות לא ראו אותם? איפה היה כל זה?! חפרו שם עיר שלמה של אטום. עכשיו הם לא יחפרו את זה עוד פעם. הם עכשיו יפציצו עם טילים לכיוון ישראל. הם רוצים לעשות כמו שמחת תורה מחדש. גם מג’נין, גם משכם, גם מחברון, גם מטול כרם, גם מכל מיני מקומות וגם מלבנון וגם מרצועת עזה … מחדש, לא עוד 20 שנה. אז תפסיקו להפגין, תפסיקו להפריע, תנו כוח לראש ממשלת ישראל, תנו כוח לממשלה, העם בחר אותה, 80% אחוז מהעם בחר אותה, תנו לה כוח. % 80 מהעם בחר את הממשלה הזאת. אז תנו לו כוח להתקיים, להחזיק … להיות חזקים!”




הוסף תגובה