תאיר נרי > כותרות משנה > “חיזבאללה ואיראן לא “שכחו” אתכם הם מחכים לזה”

הרב ניר בן ארצי שליט”א: “חיזבאללה ואיראן לא “שכחו” אתכם הם מחכים לזה”

“זה מה שעושים עכשיו בתוך עם ישראל. זה מה שעושים הגויים, הטומאה של הגויים. נסראללה, חיזבאללה, “סינווארים”, החמאס, כווית, קטאר, מצרים, תפסו דרך איך להרוס את מדינת ישראל עם מחלוקות. הפגנות … כל יום הפגנות, שמחים, שותים בירות הערבים עכשיו, שותים בירות ושיכורים מההפגנות. אתם נותנים להם כוח להפגין. כוח למפגינים, לחמאס להחזיק את החטופים, עוד. ולהמשיך להילחם, עוד. ולשלוח טילים, עוד. וחיזבאללה משם, יגמר חיזבאללה, איראן תשלח ומצרים מפה, מסכסכים את כל העולם. מצרים בכוננות, ירדן, סוריה, חיזבאללה, איראן, שישראל … מחכים שהיא תיחלש ויהיו סיבוכים בארץ ואחר כך יהיה מטר של טילים מכל העולם לכיוון תל אביב, מרכז הארץ. לא שכחו אתכם, כלום. אחר כך נראה מה יעשו היהודים … איפה יעשו הפגנות?! אמרו … בשמיים אומרים: אולי ייסעו לאירופה להפגין שם ייסעו כמה עשרות אלפים, יעשו הפגנות נגד ישראל באירופה … אולי. אם יש להם כסף לכרטיסים, יש להם מטוסים, אם המטוסים יעלו בכלל, אולי יתפוצצו להם גם מטוסים באוויר. אז הקדוש ברוך הוא אומר לכם: כל המפגינים שאתם עושים הפגנות, אתם נותנים כוח ל”סינווארים”, מחזיק את החטופים וכל פעם, יעשה לכם התעללות כזה עם, עם ישראל, יקפיץ אתכם כולם. במקום להתאחד עם ממשלת ימין, במקום השמאל יכנס עם הימין, תהיה ממשלה אחת שלמה … מדינה אחת, עכשיו מלחמה … עכשיו כל המפגינים, רוב היהודים, זה לא יהודים. זו הבעיה שאתם לא יודעים שרוב המפגינים זה לא יהודים או שהם חיים עם גויה או גוי, או שהם באו ממדינות אחרות שהם לא יהודים, זה הכול. נראים צבעוניים, נראים יפים, מתוקים, עיניים בהירות, הכל טוב. לא רואים אותם שהם באו מאפריקה … סודנים. אז אתה חושב שהוא יהודי, מי אמר יהודי צריך עיניים בהירות?! מה … אין יהודי עם עיניים שחורות? פה תשמעו את האמת!”

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות