“הוא רוצה את כל המחבלים שנמצאים כלואים בישראל, כל האכזריים שעוד לא נולדו מתחילת האדם הראשון בכדי להכין גדודים אכזריים, צבא שלם עם מפקדים חדשים אכזריים. כשיצאו מהכלא הישראלי כדי להתנקם בארץ ישראל. אז כל מה שצה”ל הרג, אלפים שהרג אותם כל השנה הזאת משמחת תורה עד עכשיו, קמו לתחיית המתים. מוציא אלפים מהכלא והם חיות, של חיות ואכזריות שיש בהם, כי היו כלואים אריה שיצא מהכלוב והם יתאבדו להרוג יהודים, בלי סוף. אז כאילו קמו תחיית המתים של כל החמאס שמתו. קמו תחיית המתים, קמו. זה אלפי המחבלים שרוצים להוציא אותם, שהם ירצו להתאבד ולמות ולרצוח אלפי יהודים. אתם חיים באיזה סרט או באיזה … איזה אי שאין בו בני אדם, רק צפרדעים ונחשים. אז זה מה שרוצה … ה”סינווארים” והחמאס וכל החמאס מסביב לעולם. זה מה שהן רוצים לקחת את כל המחבלים האלה, להכין צבא, צבא אכזרי ביותר ולהילחם עוד פעם בישראל, כמו לא קרה כלום. מתו לו אלפי מחבלים, הנה חדשים עכשיו, קמו לתחיית המתים. ואתם חושבים על הרגע, אנשים חושבים על הרגע הזה. מה לעשות שככה חטופים ונהרגו חיילים ונהרגו אנשים, מה לעשות שהפתיעו אותנו פתאום, פתאום הפתיעו אותנו … מה לעשות?! כל אחד יש את הצרות שלו. יש אנשים, נהרגו להם חיילים, יש כאלה נהרגו להם חיילים במלחמה. יש כאלה 10,000 חיילים פצועים. סתם נפצעו 10,000 חיילים כשיבואו עוד פעם בעזה אלפים בחזרה כאילו לא עשו כלום. אז למה כל המלחמה הייתה? הייתם נותנים להם שיכנסו חמאס שיחסלו את כל עם ישראל ונגמר הסיפור. מה לעשות?! מה … המוות והחיים בידי האדם? המוות והחיים בידי ראש ממשלת ישראל? או בידי ממשלת ישראל, המוות והחיים? מה פתאום! מי שהגיע הזמן שלו למות, יכול למות גם בתאונת דרכים או לא יקום בבוקר! מה חייב להיות בעזה? המוות והחיים בידי בורא עולם. לא רוצים להאמין? אל תאמינו! יבוא זמן ותאמינו, יהיה מאוחר. אז רוצה להכין … תוכניותיו של סינוואר, “סינווארים” בעצם, יש הרבה “סינווארים” … הם לא … הם רוצים להביא מחבלים, להכין צבא חדש ולהילחם … לא לחכות 20 שנה לבנות עוד פעם מנהרות, זה הלך נגמר, זה לא יהיה עוד פעם. הם רוצים חדש ולהפתיע מכל מיני גבולות שיש בישראל, להתאבד. זה הכוונות שלהם. אין להם כוונה לשלום ואין להם כוונה לשחרר את החטופים, לא רוצים לשחרר את הגופות ולא את החטופים ולא כלום. הם לא רוצים. הם לא רוצים, סינוואר וכל קבוצה שלו לא אכפת להם, מוכנים למות כולם שם ברצועת עזה וכל ה”סינווארים” ולא לשחרר את החטופים ולא את הגופות. תפסיקו להיות חיים באשליות, להאשים כל פעם את הממשלה. פה שומעים רק אמת! בגלל זה אני צועק כבר חודשים לקרוא תהילים, לקרוא תהילים, לדבר עם בורא עולם, רק זה, רק הוא יעזור לכם. לא צבא, לא חמאס, לא ארצות הברית, לא צרפת, לא אנגליה. הכל הסיפורים מדמיינים, כולם שקרנים. כולם אינטרסנטים לעצמם, לא אכפת להם מהחטופים ולא מהפצועים ולא מהחיילים שנפצעו ולא חיילים שנהרגו. מי שאכפת לו, זה המשפחה של החייל שנהרג, זה אכפת לה. והחייל הפצוע, זה אכפת, המשפחה שלו אכפת לו ממנו, לא אתם מסביב, המפגינים … אתם שקרנים!”




הוסף תגובה