“כשיצא משיח לאור יהיה מעגל ראשון שלא ימותו” לפני 2 חודשיםהוסף תגובה63 צפיות הוסף תגובה שידור חי – הרב ניר בן ארצי תאיר נרי > גאולה ומשיח > “כשיצא משיח לאור יהיה מעגל ראשון שלא ימותו” הרב ניר בן ארצי שליט”א: “כשיצא משיח לאור יהיה מעגל ראשון שלא ימותו” FacebookTwitterEmailWhatsApp הקודם “הקב”ה רוצה שכולם יהיו במעגל הראשון” הבא “יש טלטלה, וזה הסוף. הטהרה תנצח את הטומאה” כנראה שתאהבו גם “כשהשמאל והלא דתיים מדברים על משיח זה סימן שמשיח צריך לבוא” “כשיתגלה משיח חיילים לא ילחמו, האטום יהפוך לקמח” “משיח צידקנו, עם ישראל גורמים טלטלה לעצמם” הוסף תגובה האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך * שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הוסף תגובה