הרב ניר בן ארצי שליט”א: “היהודים, השמאל והימין, הם ילדיו של בורא עולם הוא רוצה שיהיו יחד”
“הימין ממשיך לעשות חיל, מתחזק, נצמדים עוד יותר אחד לשני, פלא פלאים! הימין מתחזקים מיום ליום, יותר. וחבל על השמאל היהודי שלא מתחבר לימין. וחבל לשמאל היהודי שלא מתחבר לימין, חבל! זה כאב גדול לקדוש ברוך הוא. כי כולם ילדיו, השמאל והימין זה ילדיו של בורא עולם. כי גם הימין, חלק מהם לא דתיים, אז מה ההבדל?! מה … מי שדתי הוא קדוש? הוא עילוי? לא … מה פתאום, כולם ילדיו של בורא עולם, גם השמאל זה יהודים, גם הימין זה יהודים. יש גם חרדים שהם פושעים, יש חרדים גם דתיים אמיתיים, יש כיפה סרוגה שהם פושעים, יש גם כיפה סרוגה שהם דתיים טובים ויש גם שמאל שהם פושעים, יש גם שמאל שהם דתיים והם טובים. מה … יש ויש מכל הכיוונים. אז מה ההבדל?! אז בורא עולם רוצה שהשמאל והימין יהיו ביחד. אז חבל … בורא עולם אומר: וחבל על השמאל היהודי שלא מתחבר לימין, זה כאב גדול לקדוש ברוך הוא. כי כולם ילדיו. עם כל הניסים שהוא עושה, רוצה שילדיו יראו את הניסים, שכולם יהיו בדעה אחת והקשבה לקדוש ברוך הוא, השמאל והימין!”




הוסף תגובה