תאיר נרי > אירועים עכשוויים > “בג”ץ שימו לב, מפגינים שמסיתים ומשקרים – זו לא דמוקרטיה”

“כל המפגינים בקפלן שמציקים ומסיתים ומשקרים ומדברים לשון הרע על חברי הכנסת ושרים ועל הצבא, זו לא דמוקרטיה! אומר בורא עולם לבג”ץ זו לא דמוקרטיה. אומר בורא עולם לבג”ץ זו לא דמוקרטיה. צריך לעצור אותם עכשיו! למרות שהם מתפוררים ומתפוררים …. מתפוררים, נגמר להם הכוח והכסף אז הם מנסים בכל דרך להרוס את הדמוקרטיה בכל כיוון. בשטויות, בלדבר שטויות, לסבך, לסכסך, לקלל, לגדף. ואומר בורא עולם: תפסיקו לתת גיבוי למפגינים. אומר בורא עולם: לכל הבתי משפט בארץ, תפסיקו לתת גיבוי למפגינים. שילכו לעבוד, שישבו בבתיהם, יש לנו מדינה אחת של ימין ושמאל. יש לנו מדינה אחד של יהודים, ימין ושמאל. אין הבדל בין ימין ושמאל, כולנו יהודים. יש שמאל שהם לא יהודים, נכון. שהם גויים … בסדר, הם ידועים בזה. אבל יש שמאל שהם יהודים אני פה מדבר על שמאל שהם יהודים. והימין שהם יהודים גם. לא כל הימין הם דתיים, אל תחשבו כל הימין זה כיפות וכיפות … וטלית. לא משנה, דתי לא דתי … כל הימין והשמאל להיות מלוכדים, מאוחדים, יש לנו מדינה אחת!”

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות